درماندگی کلوپ برای سه امتیاز اولش در جزیره

قرمزهای آنفیلد به سختی می‌خواهند امتیاز به دست بیاورند و سه امتیاز اول آن‌ها شاید بدون بازی کردن در برابر منچستر حاصل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یورگن کلوپ معتقد است در صورتی که بازی لیورپول مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد به دلیل اعتراض هواداران به تعویق بیفتد، باید سه امتیاز مسابقه به لیورپول داده شود.

به دنبال فعالیت گسترده هواداران منچستر یونایتد در فضای مجازی، شایعاتی در خصوص لغو بازی منچستر و لیورپول شنیده شده است. هواداران شیاطین سرخ در حال برنامه‌ریزی اعتراضات تازه‌ای علیه مالکیت گلیزر بر این باشگاه هستند که اخیراً پس از اینکه میلیاردر بریتانیایی سر جیم رتکلیف اعلام کرد قصد دارد برای خرید باشگاه محبوب انگلیسی پیشنهاد دهد، زیر فشار بیشتری قرار گرفته‌اند.

دیدار دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد قرار است در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود. یونایتد شروع خوبی در این فصل نداشته و با دو شکست در قعر جدول لیگ جزیره قرار دارد. از سوی دیگر تیم لیورپول نیز تنها دو تساوی به دست آورده و چهار امتیاز در دو بازی ابتدایی از دست داده است. قرمزهای آن فیلد به سختی می‌خواهند امتیاز به دست بیاورند و سه امتیاز اول آن‌ها شاید بدون بازی کردن در برابر منچستر حاصل شود.

این در حالی است که منچستری‌ها حتی از کسب یک امتیاز نیز خشنود می‌شوند و به هیچ وجه از عملکرد باشگاه و تیم خود راضی نیستند. نارضایتی گسترده‌ای که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است.

در می ۲۰۲۱، هواداران منچستر در اعتراض به نقش گلیزر در تشکیل سوپر لیگ به ورزشگاه یورش بردند، به زمین اولدترافورد دسترسی پیدا کردند و سعی کردند وارد رختکن شوند. لیورپول در نهایت در آن مسابقه با نتیجه چهار بر دو پیروز شد.

کلوپ نشست خبری خود راجع به بازی پیش رو گفته است: واقعاً امیدوارم این مسابقه لغو نشود، اما اگر این اتفاق بیفتد، فکر می‌کنم باید سه امتیاز مسابقه را به ما بدهند. ما کاری به شرایط نداریم. اگر این اتفاق بیفتد و هواداران بخواهند بازی برگزار نشود، ما نمی‌توانیم بازی را دوباره ترتیب دهیم و به هر حال در یک برنامه فوق‌العاده شلوغ، آن را در جایی قرار دهیم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم و واقعاً امیدوارم که این اتفاق نیفتد. نمی‌دانم قرار است چه چیزی پیش بیاید. مسئولین گفته‌اند که شرایط برای برگزاری یک مسابقه مهیا است، بنابراین ما به آنجا می‌رویم و بازی را انجام می‌دهیم. در چنین شرایطی همیشه تیم مقابل باید امتیاز بگیرد زیرا ما نباید به خاطر مشکلات باشگاه منچستر آسیب ببینیم و نقره داغ شویم. این مسئله‌ای مربوط به درون باشگاه آن‌هاست و کاری به ما ندارد!

کد خبر 598477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.