فراخوان مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۱ برای اعزام به سربازی

‌سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت شهریور ۱۴۰۱ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی‌نامه حاضر شوند.

به گزارش ایمنا به گزارش سایت پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریورماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان باید روز سه‌شنبه یکم شهریورماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

همچنین مشمولان باید اصل مدارک موردنیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب شده و با مرتکبان آن برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

کد خبر 598466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.