اتحاد قوی لائوتارو و لوکاکو در خط حمله اینتر

پس از یک فصل ناامید کننده در فصل بازگشت به خانه با آبی‌ها، لوکاکو برگشته تا در کنار لائوتارو در اینتر توانایی‌های خود را ثابت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، این روزها زوج لائوتارو مارتیز و روملو لوکاکو در اینتر به روزهای اوجش بازگشته و برای نراتزوری می‌درخشد، زوجی که می‌تواند یک بار دیگر اینتر را به قله ایتالیا برساند.

ستاره آرژانتینی خط حمله اینتر از بازگشت لوکاکو بسیار خوشحال است و مدام او را تمجید می‌کند. او به تازگی فاش کرده که پس از بازگشت بازیکن بلژیکی به چلسی در سال ۲۰۲۱، هر روز با روملو لوکاکو صحبت کرده است.

پس از یک فصل ناامید کننده در فصل بازگشت به خانه با آبی‌ها، حالا او برگشته تا در کنار لائوتارو در اینتر توانایی‌های خود را ثابت کند و نشان دهد کیفیتی که از او در چلسی شاهد بودیم، خلاف چیزی است که باید از لوکاکو انتظار داشته باشیم.

این بازیکن ۲۹ ساله در دومین بازی خود برای اینتر گلزنی کرد. آنها فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ خود را با پیروزی دو بر یک مقابل لچه آغاز کردند و در آخرین بازی خود مقابل اسپتزیا، همکاری لوکاکو و لائوتارو برای تیمشان گل به همراه داشت. لوکاکو ساخت و لائوتارو گل زد.

لائوتارو مارتینز در مورد همکاری خود با لوکاکو گفته است: خیلی خوشحالم که او برگشت چون در اینجا با هم می‌جنگیم. او به ما کمک می‌کند و ما در کنار او به مبارزه ادامه می‌دهیم. از لحظه خروجش هر روز با او در تماس بودم و صحبت می‌کردیم. او کمک بزرگی به این تیم می‌کند. همه ما می‌خواهیم به پیشرفت ادامه دهیم، ما چهار مهاجم با استعداد داریم و همه ویژگی‌های متفاوتی دارند.

لوکاکو با انتقالی ۹۸ میلیون پوندی (۱۱۹ میلیون دلاری) به چلسی بازگشت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند زیرا در فصل گذشته در ۲۶ بازی تنها ۸ گل در لیگ برتر به ثمر رساند. او همچنین رابطه خود با هواداران چلسی را با یک مصاحبه انفجاری در اواسط فصل که در آن اعتراف کرد از ترک اینتر پشیمان شده، خدشه دار کرد.

لوکاکو در مورد ناامیدی که بعد از بازگشت به اینتر متحمل شده بود صحبت و اعتراف کرد: فصل قبل در چلسی به من انگیزه بیشتری داد تا حتی بهتر کار کنم. فکر می‌کنم در یک سال مردم فراموش کرده‌اند که چه کاری می‌توانم انجام دهم. نوعی خشم و عصبانیت در من وجود دارد و می‌خواهم خودم را اثبات کنم.

کد خبر 598445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.