عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ مردادماه

در این بسته خبری از ابلاغ طرح جامع دهدشت تا احداث پارک بانوان گنبد و احداث ساختمان جدید شهرداری کوهدشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ابلاغ طرح جامع شهری دهدشت

علیرضا نکویی‌زاده، شهردار دهدشت گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته طرح جامع شهری دهدشت پس از تصویب در شورای عالی وزارت مسکن و شهرسازی با امضای استاندار به شهرداری ابلاغ شد.

از سرگیری فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی سبزوار از شهریورماه

به دلیل کاهش محدودیت‌های کرونایی و واکسیناسیون مردم، در راستای رفاه عمومی شهروندان و افزایش سطح رضایتمندی آنان با پیگیری رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری جهت از سرگیری ارائه خدمات اتوبوس‌های درون شهری تا ابتدای شهریورماه سال جاری فعالیت کامل ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر سبزوار آغاز خواهد شد.

بانوان گنبدی صاحب پارک اختصاصی می‌شوند

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس از شروع عملیات ساخت بوستان ویژه بانوان این شهر در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریورماه) امسال خبر داد و گفت: این پروژه عمرانی، خدماتی - رفاهی با هزینه پیش‌بینی‌شده ۱۲۰ میلیارد ریال در ضلع جنوبی بولار صیاد شیرازی ساخته خواهد شد.

احداث ساختمان جدید شهرداری کوهدشت

کامیاب تیموری، شهردار کوهدشت با اشاره به احداث ساختمان جدید این شهرداری، از آسفالت معابر و خیابان‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای ارتقای سرانه فضای سبز در این شهر خرم داد.

پاکسازی رودخانه‌ها و کانال‌های قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از آغاز لایروبی رودخانه‌ها و کانال‌های سطح شهر قزوین خبر داد.

تعیین تکلیف پروژه تجاری پیامبر اعظم (ص)

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان پروژه تجاری پیامبر اعظم (ص) پس از ۱۰ سال از بلاتکلیفی رها و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری سطح شهر زرند

حمیدرضا ولیخانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند به تداوم عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر و محلات سطح شهر اشاره کرد و گفت: در راستای رفع موانع عبوری وسایل نقلیه شهری و با توجه به ضرورت ترمیم و لکه‌گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی، عملیات لکه گیری و ترمیم نوار حفاری معابر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و با رعایت اصول مهندسی و استانداردهای شهرسازی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 598435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.