لزوم پیگیری بدهی چند هزار میلیاردی فرودگاه مهرآباد

رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در فرودگاه مهرآباد بدهی‌های چند هزار میلیارد تومانی داریم، باید مطالبات شهرداری تهران هر چه سریع‌تر وصول شود و باید بتوانیم با ارتش جمهوری اسلامی و دیگر بخش‌ها در این فرودگاه به توافق برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم مظفر امروز _ یکشنبه سی‌ام مردادماه_ با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بررسی گزارش حساب‌رسی مناطق ۹، ۱۵، ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران و برسی گزارش منطقه پانزده و تعیین تکلیف واحدهای مسکونی اتابک را در دستور کار قرار دادند، اظهار کرد: در محله مینابی و امامزاده سیدخاتون ۴۰ واحد واگذار شده که قرار بوده به افرادی که ملک آنها در این منطقه تملک شده است، واگذار شود، اما اسناد این املاک به درستی ثبت نشده است.

وی ادامه داد: ۵۰ هزار میلیارد تومان معادل بودجه امسال آورده شهرداری در کل مناطق بیست‌ودوگانه در طرح‌های مشارکتی مسدود شده است، در این زمینه که به اندازه کل بودجه امسال شهرداری تهران است با اختلاف مواجه شده‌ایم که باید رفع شود.

رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حساب‌رسی منطقه ۹ شهرداری تهران، گفت: در فرودگاه مهرآباد بدهی‌های چند هزار میلیارد تومانی داریم که باید بررسی و پیگیری شود.

وی اضافه کرد: لازم است مطالبات شهرداری تهران هر چه سریع‌تر وصول شود و باید بتوانیم با ارتش جمهوری اسلامی و دیگر بخش‌ها در این فرودگاه به توافق برسیم.

کد خبر 598413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.