پای سازمان بازرسی به مجموعه ورزشی انقلاب باز شد

رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران از حضور نماینده سازمان بازرسی در محل مجموعه انقلاب حاضر شد و درختان را بررسی و شمارش کرد.

به گزارش ایمنا، علی‌محمد مختاری در حاشیه هشتادوهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به قطع درختان در مجموعه ورزشی انقلاب، اظهار کرد: در سال ۹۸ پلاک کوبی تمام درختان باشگاه انقلاب انجام شد و بر اساس این پلاک‌کوبی تعداد درختان موجود در باشگاه انقلاب، ۱۹ هزار و ۳۳۷ درخت سرو شمارش شد.

وی ادامه داد: برخی از درختان مجموعه ورزشی انقلاب خشک شده بود از این رو با اعلام شکایت موضوع را پیگیری کردیم و دادگاه برای آن حکم برائت صادر کرد و مجدد دادخواست حکم تجدیدنظر در روز نوزدهم مردادماه سال جاری صادر شد.

رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نیز این مجموعه مکلف به پرداخت جریمه شده بود و اکنون این موضوع از سوی قوه قضائیه و بازرسی کل کشور در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: روز گذشته نماینده سازمان بازرسی در محل مجموعه انقلاب حاضر شد و درختان را بررسی و شمارش کرد.

به گزارش ایمنا، روز بیست‌وهفتم مردادماه سال‌جاری «مهدی پیرهادی» رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قطع ۱۸۷ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب، از وزارت ورزش و جوانان خواست به موضوع ورود کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 598393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.