سهمیه امکانات امدادی در کوهرنگ کافی نبود

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: سهمیه امکانات امدادی که به شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد، با آمار خسارت‌دیدگان تفاوت بسیاری داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری‌حسنوند امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در هفتمین اجلاس شورای استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: جهت ترمیم جاده‌های عشایری در شهرستان کوهرنگ باید اختلاف بین اداره راهداری و امور عشایر تعیین تکلیف شود و به سرعت اصلاحات لازم انجام شود.

وی افزود: در سیل اخیر زندگی عشایر به کلی نابود شد و چادر عشایری و امکانات نیز به طور کامل به آنها نرسید، همچنین سهمیه امکانات امدادی که به شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد با آمار خسارت‌دیدگان تفاوت بسیاری داشت.

عضو شورای عالی استان‌ها با اشاره به تلفات ۱۶۰۰ تن شیلات ماهی، دو هزار رأس دام سبک، ۱۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی و نابودی محصولات کشاورزی ناشی از سیل در شهرستان کوهرنگ، افزود: درخواست بخشودگی جرایم تسهیلات، سود بانکی و کمک بلاعوض به کشاورزان منطقه را داریم.

وی اضافه کرد: کمبود شدید ماشین‌آلات مدیریت بحران مانند بیل بکهو، گریدر و مهارکننده سیل و خرابی و مستهلک بودن ۷۰ درصد ماشین‌آلات بحران در زمان وقوع سیل شهرستان کوهرنگ را با چالش جدی مواجه کرد.

کد خبر 598387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.