لزوم آغاز فعالیت ستاد مهر از هم‌اکنون

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به نظر می‌رسد در هفته نخست مهر امسال به دلایل مختلف شاهد مشکلات ترافیکی در شهر باشیم، لذا لازم است برای ساماندهی امور در این بازه زمانی، ستاد مربوط به هفته اول مهر از اکنون شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در نطق میان دستور پنجاه‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: با توجه به تقارن زمانی اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس پیشنهاد می‌شود از اکنون ستاد مهر تشکیل و ابلاغ‌ها صادر شود تا دستگاه‌ها نسبت به وظایفی که باید انجام دهند توجیه شوند.

وی افزود: به نظر می‌رسد هفته نخست مهر امسال به دلایل مختلف شاهد مشکلات ترافیکی در شهر باشیم که البته با آغاز فعالیت‌ها از اکنون می‌توانیم بر این مشکلات غلبه کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گفت‌وگو با رسانه ظرافت‌های خاص خود را لازم دارد که اگر فردی به آن واقف نباشد، دچار مشکلاتی می‌شود، تصریح کرد: گاهی با مصاحبه برخی افراد و مدیران شهرداری در رسانه‌ها مواجه هستیم که ظرافت و دقت لازم را ندارد، در این راستا شهرداری لیستی را مشخص کند که بر اساس آن افراد بتوانند در حیطه‌های خاص خود مصاحبه کنند، این موضوع برگرفته از نظم است و محدودیت خاصی برای فردی ایجاد نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شاید یکی از هنرها این باشد که وقتی افراد با رسانه‌ها مواجه می‌شوند، مصاحبه نکنند، مصاحبه نکردن با جواب سربالا دادن تفاوت دارد؛ فرد می‌تواند بگوید در این حوزه مسئولیت یا تخصص ندارد، بنابراین در این بخش می‌توان ساماندهی خوبی شکل داد.

کد خبر 598349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.