از افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ تا ساماندهی بازار بزرگ اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان، پروژه‌های شاخص و مهم آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در این منطقه را تشریح کرد.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پروژه‌های شاخص و مهم آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی این منطقه سه شهرداری اصفهان در هفته جاری، اظهار کرد: پروژه ساماندهی بازار بزرگ اصفهان شامل آسفالت‌برداری، حفر کانال ناکش دو طرف، نوسازی تأسیسات شهری و سنگ‌فرش اصلی به طول ۹۴۰ متر و با هدف ارزش‌گذاری به ابنیه تاریخی و ایمنی در تردد رهگذران که از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود، با هزینه ۱۲ میلیارد تومانی در خردادماه امسال به‌عنوان یک پروژه شاخص به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ پایین در زمینی به مساحت ۱۲۷۰ مترمربع شامل ۱۱۵۰ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ مترمربع آشیانه احداث شده است که این پروژه با ارائه زمین توسط شهرداری منطقه یک و احداث توسط شهرداری منطقه سه با هزینه هشت میلیارد تومان از شهریورماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، روز چهارشنبه _دوم شهریورماه ۱۴۰۱_ با هدف تأمین ایمنی غرب بازار اصفهان و ابنیه تاریخی و فرسوده و به‌عنوان یک پروژه شاخص به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خانه کودک و نوجوان در محله دردشت، خاطرنشان کرد: پروژه احداث خانه کودک و نوجوان محله دردشت در ۱۳۵۰ مترمربع زمین و ۱۶۰۰ مترمربع زیربنا احداث می‌شود که امیدواریم تا اسفندماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: خانه کودک و نوجوان محله دردشت طبق نیاز کودکان این محله و تأیید سازمان جهانی یونیسف، یک پروژه شاخص در منطقه سه شهرداری اصفهان به‌شمار می‌رود.

کلاهدوزان با اشاره ساماندهی پیاده‌روهای محور تاریخی شمالی_جنوبی شهر اصفهان قدیم، تصریح کرد: پیاده‌روسازی خیابان‌های علامه مجلسی، هاتف، نشاط، چهارباغ خواجو، عبدالرزاق و مشتاق اول با بودجه ۲۹ میلیارد تومانی از اردیبهشت‌ماه سال گذشته آغاز شده است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: برای پیاده‌روسازی محورهای یاد شده، اقداماتی همچون زیرسازی، بتن‌ریزی، سنگ و بلوک‌فرش و ساماندهی مسیر عبور معلولان در خیابان چهارباغ خواجو در راستای رفع نشست‌ها و ساماندهی محور تاریخی شمالی_جنوبی اصفهان قدیم انجام می‌شود و یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری منطقه سه اصفهان به‌شمار می‌رود.

کد خبر 598287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.