هدف‌گذاری برای تامین ۲۵ درصد ناوگان خودرویی شهرداری اهواز

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با اشاره به تعمیر و بازسازی تعدادی از خودروهای حمل زباله، گفت: در این سازمان تامین ۲۵ درصد ناوگان خودرویی شهرداری اهواز در آینده، هدف‌گذاری شده است.

اسماعیل آخوندشوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تعمیر و بازسازی خودروی حمل زباله «رنو میدلام» به صورت کامل انجام شد و در ناوگان خودرویی سازمان خدمات موتوری شهرداری به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: تعمیر و بازسازی این خودرو با توجه به نواقص بخش الکتریکی و تحریم‌ها بسیار دشوار بود، با این حال با استفاده از تکنولوژی و توانمندی متخصصان داخلی، به صورت کامل تعمیر و رفع عیب شد.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری مجدد خودروهای متوقف شده و دارای نقص فنی موجب صرفه‌جویی در منابع مالی شهرداری اهواز و تقویت سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز به عنوان پشتیبان در شرایط بحران می‌شود، افزود: هدف‌گذاری در بازسازی خودروها به گونه‌ای است که بتوانیم ۲۵ درصد ناوگان مورد نیاز شهرداری را به صورت آماده در اختیار داشته باشیم تا در مواقع ضروری بلافاصله وارد عمل شویم.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز تاکید کرد: رویکرد مدیریت شهرداری این کلان‌شهر طی ۹ ماه گذشته بر تقویت و توانمندسازی سازمان‌ها استوار بوده است که در این راستا سازمان خدمات موتوری گام‌های بزرگی به ویژه در حمل زباله‌های منطقه شش شهرداری برداشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری اهواز برای حمل زباله در شرایط بحران دغدغه‌ای ندارد که این امر به دلیل سیاست‌گذاری صحیح مدیریت شهرداری اهواز در انجام برنامه‌ریزی‌ها است.

کد خبر 598233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.