لزوم بررسی احداث مجموعه فرهنگی و تفریحی در تپه‌های کوی منبع آب

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به احداث یک مجموعه فرهنگی و تفریحی در تپه‌های کوی منبع آب، گفت: اگر طرح ارائه شده شرایط مناسبی داشته باشد، می‌توانیم در این ارتفاعات مجموعه‌های دیگری نیز احداث کنیم.

سیدمحمد علی‌پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ارتفاعات نزدیک به کوی منبع آب که با نام بام اهواز شناخته می‌شود، دارای موقعیت ممتاز و ارزشمندی برای اهواز است، چراکه مرتفع‌ترین قسمت از شهر به شمار می‌آید.

وی افزود: بخشی از این ارتفاعات با وجود مشکلات اجتماعی و فرهنگی، در سال‌های گذشته در حوزه گردشگری و ایجاد مکان تفریحی مورد توجه قرار داشت، اگر مجموعه‌های تفریحی در این تپه‌ها که مسیر گردشگری منبع آب نام دارد احداث شود، می‌تواند به لحاظ فرهنگی و حتی امنیتی کمک شایانی به منطقه کند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: پیشنهاد شده است که در قسمتی از این منطقه، مجموعه فرهنگی و تفریحی احداث شود، اگر کارایی لازم در طرح ارائه شده وجود داشته باشد و همچنین برای محیط‌زیست مشکلاتی ایجاد نکند، پیگیری لازم جهت احداث یک مجموعه فرهنگی و تفریحی در مکان مورد نظر در ارتفاعات کوی منبع آب انجام خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: بررسی‌های لازم جهت امکان‌سنجی احداث این مجموعه در حال انجام است و در صورت تأیید طرح ارائه شده اجرا خواهد شد، علاوه‌بر آن اگر این طرح ایده خوبی باشد، در این ارتفاعات مجموعه‌های دیگری نیز احداث خواهد شد، چرا که می‌تواند محل مناسبی برای طرح‌های فرهنگی و تفریحی باشد تا تمام شهروندان از آن استفاده و در آینده موقعیت منطقه را متحول کند.

کد خبر 598232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.