حضور دست‌فروشان در سطح شهر آلودگی هوا و ترافیک ایجاد می‌کند

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور دست‌فروشان در خیابان‌های سطح شهر مشکلات متعددی را ایجاد کرده است، آلودگی‌ هوا، ترافیک، سد معبری و بزه نمونه‌ای از مسائلی است که به وجود آمده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی در خصوص شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران، اظهار کرد: در نشستی که با مدیرعامل و معاونان مجموعه داشتم در جریان عملکرد و اقدامات شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل قرار گرفتم.

وی بابیان اینکه حضور دست‌فروشان در خیابان‌های سطح شهر مشکلات متعددی را ایجاد کرده است، ادامه داد: آلودگی‌هوا، ترافیک، سد معبر و بزه نمونه‌ای از مسائلی است که به وجود آمده است.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مواردی که باید سریع نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شو، د دست‌فروشان خیابان احسان در منطقه چهار است و باید مورد پیگیری قرار گرفته و گزارش آن داده شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جدی در سازمان ساماندهی و مشاغل برخی از رای‌هایی تعطیلی است که اجرا نمی‌شود و باید مورد توجه و پیگیری قرار بگیرد.

نجفی با اشاره به اینکه مشکلات عدیده‌ای در نمایشگاه‌های اتومبیل واقع در منطقه دو وجود دارد، افزود: از سوی اهالی این منطقه مطرح شده است، از رئیس شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل درخواست می‌کنم اقدامات لازم و فوری را در این خصوص انجام شود. هرچه سریع‌تر نواقص سامانه رصد مشاغل (کمیسیون بند ۲۰)، سامانه کیوسک و سامانه بازار رفع و مستندات ارائه شود.

کد خبر 598180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.