دولت و مجلس به پروژه‌های کلان، شهر کمک کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به توان اجرایی کشور نباید این پروژه‌ها سال‌های زیادی طول بکشد و اگر دولت و مجلس در این پروژه‌های کلان شهری کمک می‌کردند زودتر می‌توانستیم این پروژه‌ها را برای خدمت‌رسانی به شهروندان ارائه کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در خصوص بهره‌برداری از بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور با انتقاد از طولانی شدن روند اجرای این پروژه، اظهار کرد: اجرای چنین پروژه عظیم ریلی جای تقدیر و تشکر دارد، اما با توجه به توان اجرایی کشور نباید این پروژه‌ها این سال‌های زیادی طول بکشد و اگر دولت و مجلس در این پروژه‌های کلان شهری کمک می‌کردند، زودتر می‌توانستیم این پروژه‌ها را برای خدمت‌رسانی به شهروندان ارائه کنیم.

وی ادامه داد: با بهر برداری از پروژه‌های ریلی شهر تهران می‌توان از ترافیک و آلودگی‌های شهر تهران به نحوه چشمگیری جلوگیری و رضایت شهروندان را نیز جلب کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افتتاح این پروژه‌های بزرگ مترو می‌تواند تا دو میلیون مسافر را در روز جابه‌جا کند که این امر مهم می‌تواند از هدر رفتن سوخت در شهر و کشور بسیار کار آمد باشد.

وی اضافه کرد: اگر در مدیریت قبلی این پروژه‌ها را به نحو احسن پیگیری و اجرا می‌کردند، می‌توانستیم زودتر از این زمان این خدمات را به شهروندان ارائه کنیم و حتی در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌شد.

چمران تصریح کرد: تمام سعی و تلاش مدیریت شهری در ایجاد و بهره‌برداری از این پروژه‌ای عظیم ایجاد آسایش، آرامش و رضایتمندی شهروندان است.

کد خبر 598177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.