چند هفته دوری ستاره چلسی از میادین

کانته با ناراحتی زمین مسابقه را در دیدار با تاتنهام که در پایان با تساوی دو بر دو خاتمه یافت، ترک کرد و قبل از پایان مسابقه تعویض شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال چلسی روز گذشته اعلام کرد که انگولو کانته، هافبک چلسی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ که در جریان بازی آخر هفته گذشته مقابل تاتنهام ایجاد شد، چند هفته از میادین دور خواهد بود.

کانته با ناراحتی زمین مسابقه را در دیدار با تاتنهام که در پایان با تساوی دو بر دو خاتمه یافت، ترک کرد و قبل از پایان مسابقه تعویض شد. توخل نسبت به وضعیت جسمانی هافبک فرانسوی خود مطمئن نبود و تصمیم گرفت او را از زمین بازی بیرون بیاورد. حالا مشخص شده است که انگولو کانته برای مدتی قادر به همراهی تیمش نیست.

سرمربی چلسی در خصوص مصدومیت کانته اظهار کرد: در طول مسابقه متوجه شدم که برای او مشکلی پیش آمده است. این مشکل جدی است و ما در مورد هفته‌ها صحبت می‌کنیم که خبر خوبی نیست. ما ناامید و غمگین هستیم زیرا انگولو فوق‌العاده آماده بود. او بازیکن بسیار مؤثری در ترکیب ماست و ناراحتیم که در بازی‌های آتی او را در اختیار نداریم.

توخل در ادامه اضافه کرد: آرماندو بروخا به عنوان مهاجم تیم و متئو کواچیچ به عنوان هافبک تیم به دلیل مصدومیت، دیگر بازیکنانی هستند که مسابقه برابر لیدز را از دست خواهند داد.

وی در پایان صحبت‌هایش در رابطه با فعالیت‌های نقل و انتقالاتی بیشتر تیمش در این پنجره یادآور شد: تمرکز ما روی چیزهایی است که داریم، نه چیزهایی که می‌توانستیم داشته باشیم. ما در مورد بازیکنان خود اظهار نظر می‌کنیم و دلیلی ندارد که آن‌ها را برای جدا شدن از تیم تشویق کنیم. چند جلسه تمرینی با ۱۸ بازیکن داشتیم، با یک بازی در هفته که مشکلی نیست. اما اگر به فصل پیش رو و آنچه در انتظار ماست نگاه کنید، می‌فهمید که ما به بازیکنان باکیفیتی نیاز داریم تا بتوانیم به خوبی در این فصل رقابت کنیم.

کد خبر 598115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.