تمجید رونالدینیو از هم‌وطنش در آرسنال

بازیکن افسانه‌ای برزیلی احساس می‌کند اکنون ژسوس به سکوی پرتاب رسیده و با درخشش در آرسنال خودش را به قله اروپا خواهد رساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آاس، رونالدینیو، اسطوره برزیلی فوتبال از گابریل ژسوس و عملکردش در آرسنال تمجید کرد تا نشان دهد و اعتراف کرد که این مهاجم جوان، یکی از برترین بازیکنان حال حاضر اروپا است.

توپچی‌ها در پنجره جاری موفق شدند با مبلغ ۴۵ میلیون پوند مهاجم برزیلی منچسترسیتی را جذب کنند. ژسوس به سرعت تأثیر خود را روی آرسنال گذاشت و در پیروزی چهار بر دو این تیم در هفته گذشته مقابل لسترسیتی یک گل به ثمر رساند.

عملکرد ژسوس به آرسنال کمک کرد تا در کنار سیتی به‌عنوان تنها تیم‌های لیگ برتری که در دو بازی ابتدایی فصل خود پیروز شده‌اند در صدر جدول بایستد و امیدهای میکل آرتتا برای هدایت تیمش به جمع چهار تیم برتر بیشتر شود.

رونالدینیو معتقد است که تنها آرسنال نیست که از حضور ژسوس سود می‌برد، زیرا این بازیکن افسانه‌ای برزیلی احساس می‌کند اکنون ژسوس نیز به سکوی پرتاب رسیده و با درخشش در آرسنال خودش را به قله اروپا خواهد رساند: زمانی که گابریل به منچسترسیتی پیوست، گفتم که یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد شد. در منچسترسیتی هرگز فرصتی که او لایقش بود را تقدیمش نکردند. با این حال آرسنال به او فرصت درخشش می‌دهد و ژسوس نیز می‌تواند ارزش و کیفیت خودش را ثابت کند.

وی افزود: در آرسنال به او این شانس داده شده که در کانون توجهات باشد، مربی و هواداران به او عشق نشان داده‌اند و در حال حاضر او در حال جبران برای آن‌ها است. در این فصل من انتظارات بزرگی از او دارم.

با به خدمت گرفتن ژسوس در کنار جذب الکساندر زینچنکو و فابیو ویرا، رونالدینیو مطمئن است که آرسنال می‌تواند حداقل بازگشت به لیگ قهرمانان را تضمین کند. او در این رابطه خاطر نشان کرد: آرسنال در این فصل با خریدهایی که انجام داده به جمع چهار تیم برتر بازخواهد گشت. شاید آنها بتوانند دستاوردهای بیشتری داشته باشند و قهرمانی را نیز به چالش بکشند. منچستر سیتی بسیار قوی به نظر می‌رسد و آنها شانس اصلی قهرمانی خواهند بود. با این حال در فوتبال هر چیزی ممکن است.

کد خبر 598108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.