اثر هنری باید منجر به حالِ خوب شهروندان شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هر اقدام و محوریتی که منجر به یک اثر فاخر هنری و پیوستگی اجتماعی شود و حالِ خوب شهروندان را به همراه داشته باشد، مورد حمایت کمیسیون فرهنگی است.

به گزارش ایمنا و به از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حجت‌الاسلام حسن منصوریان با بیان اینکه مسائل و مشکلات هنرمندان را باید بشنویم و موانع پیش روی آنها را برداریم، اظهار کرد: از این طریق می‌توان آثار بهتر و فاخری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ایده‌های مختلفی همچون تشکیل «دبیرخانه هنرهای مردمی» مطرح شد که این دبیرخانه می‌تواند پل ارتباطی بین هنرمندان و مدیریت شهری باشد و منفعت آن متوجه شهروندان شهر امام مهربانی‌ها شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تشکیل این دبیرخانه مستلزم برگزاری جلسات متعدد بوده است و کمیسیون فرهنگی نیز از این اقدام استقبال می‌کند؛ امیدواریم با جمع‌بندی در این خصوص، بتوان با تمرکز بیشتری به امور هنرمندان و آثار هنری شهرمان بپردازیم.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با ایام محرم، سوگواره «خورشید» در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای به همت حوزه هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی در حال اجرا است، برنامه‌ها و رویدادها زمانی که با پیوست اجتماعی اجرایی می‌شود، حال خوب شهروندان را به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 598100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.