۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
طارمی افسونگر شیرها!

نشریه رکورد پرتغال در آستانه جدال حساس پورتو و اسپورتینگ در مقاله‌ای مهدی طارمی را افسونگر شیرها نامید که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دو فصل گذشته مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همواره یکی از کابوس‌های اعضای تیم و هواداران اسپورتینگ‌لیسبون بوده و گل‌ها و پاس‌گل‌های تاثیرگذاری برابر سبزوسفیدها به ثبت رسانده است.

«تیتو آرانتس فونتس» هوادار قدیمی اسپورتینگ در مقاله‌ای، طارمی را مثل یک مار «افسونگر» نامید و از کلماتی استفاده کرد که حتی واکنش تند رئیس باشگاه پورتو را در پی داشت.

به فاصله چهار ماه از انتشار آن مقاله، روزنامه «رکورد» پرتغال در آستانه دیدار پورتو با اسپورتینگ اشاره‌ای به آن اتفاقات داشته و گزارشی را درباره مهاجم ایران منتشر کرده است.

این گزارش با عنوان «طارمی، افسونگر شیرها» در واقع به درخشش طارمی مقابل اسپورتینگ در فصل گذشته بر می‌گردد. «شیر» لقب تیم اسپورتینگ در فوتبال پرتغال است و نویسنده این مطلب از این طریق اشاره‌ای به مقاله اسپورتینگ و توانایی‌های مهدی طارمی داشته است. به اذعان روزنامه رکورد، طارمی برای این مسابقه انگیزه مضاعفی خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، تیم‌های فوتبال پورتو و اسپورتینگ‌لیسبون پرتغال در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر پرتغال ساعت ۱۲ بامداد روز یک‌شنبه در جدالی حساس و مهم مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

کد خبر 598098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.