مشارکت شهرداری منطقه ۱۲ در پروژه تجاری و اداری میدان شهید علیخانی

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پروژه مشارکتی تجاری و اداری در میدان شهید علیخانی شامل پنج‌هزار مترمربع دفتر کار و دو هزار مترمربع کاربری تجاری با هزینه ۶۵۰ میلیارد تومان برای تملک و اجرا در حال احداث است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در مجموع ۸۲۲۳ هکتار وسعت دارد که از این میزان ۶۷۴۵ هکتار حریم قانونی و ۱۴۷۸ هکتار محدوده قانونی است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۲ بالغ بر ۱۴۶ هزار نفر جمعیت دارد، ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و وسعت این منطقه، بودجه ۲۶۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ با افزایش حدود ۵۰ درصدی به ۳۹۰ میلیارد تومان رسید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه شهرسازی بالغ بر ۱۴۴ پروانه ساختمانی و حدود ۱۰۲ گواهی پایان‌کار و سفت‌کاری توسط شهرداری این منطقه صادر شده است، خاطرنشان کرد: از بودجه ۳۹۰ میلیارد تومانی امسال، ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه سرمایه‌ای و ۸۳ میلیارد تومان بودجه خالص عمرانی در حوزه عمران شهرداری این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های مشارکتی عمرانی شهرداری منطقه ۱۲ اضافه کرد: پروژه مشارکتی تجاری و اداری در میدان شهید علیخانی شامل پنج‌هزار مترمربع دفتر کار و دو هزار مترمربع کاربری تجاری با هزینه ۶۵۰ میلیارد تومان برای تملک و اجرا در حال احداث است، همچنین ورزشگاه نگین (مساح) شامل سالن توپی در ۹۰۰ مترمربع، سالن بدنسازی در ۴۵۰ مترمربع، سالن رزمی در ۲۵۰ مترمربع، سالن بیلیارد در ۲۵۰ مترمربع، استخر آب‌درمانی در ۲۵۰ مترمربع و سالن بازی‌های دیجیتال در مساحت ۱۵۳۷ مترمربع، فضای تجاری ۴۰۰ مترمربع و انبار ۱۰۰ مترمربعی با مشارکت بخش خصوصی و صرف هزینه ۶۰ میلیارد تومانی برای تملک و اجرا، به صورت مشارکت با بخش خصوصی احداث می‌شود.

رسالت در خصوص پروژه‌های فعال شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان تاکید کرد: ورزشگاه چندمنظوره عاشق‌آباد در زمینی به مساحت حدود ۷۰۰ مترمربع که هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان برای اجرا و دو میلیارد تومان برای آزادسازی آن انجام شده است، یکی از این پروژه‌ها است.

وی افزود: پروژه اتصال بوستان نگین به بوستان مادر در عرصه ۳۶۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱.۸ میلیارد تومان برای اجرا و هزینه ۲۳ میلیارد تومان برای آزادسازی و پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان مشترک با شهرداری منطقه هفت به طول دوهزار مترمربع و عرض ۱۱ متر، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان برای اجرا و ۲۲ میلیارد تومان برای آزادسازی از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان به‌شمار می‌رود.

کد خبر 598053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.