۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
رفع مشکل فاضلاب شهری آشتیان

شهردار آشتیان گفت: طرح فاضلاب شهری توسط اداره آب و فاضلاب تهیه و عملیات اجرایی آن در صورت تأمین اعتبار در اسرع وقت آغاز می‌شود و تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

مجتبی ملکا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه‌ای برای رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان با حضور مسئولان واحدهای شهرداری و مدیر آب و فاضلاب شهرستان آشتیان در محل دفتر شهردار برگزار و درخصوص درخواست‌های شهرداری جهت رفع معضل فاضلاب نقاطی از شهر بحث و تبادل‌نظر شد.

وی افزود: اجرای شبکه فاضلاب شهری میدان آزادی، خیابان استقلال، خیابان شهید کاشفی و خیابان جمهوری اسلامی از جمله پیشنهاداتی بود که از سمت شهرداری مطرح شد.

شهردار آشتیان خاطرنشان کرد: طرح فاضلاب شهری توسط اداره آب و فاضلاب تهیه و عملیات اجرایی آن در صورت تأمین اعتبار در اسرع وقت آغاز می‌شود و تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد، پس از آن شهرداری نسبت به مناسب‌سازی پیاده‌روهای نقاط فوق‌الذکر اقدام می‌کند.

ملکا تاکید کرد: اتصال فاضلاب خیابان پونستان۲ به کوچه مهدیه و رفع مشکل فاضلاب بخشی از مسکن مهر با مساعدت شهرداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و عملیات اجرای فاضلاب شهری در خیابان پیروزی و کوچه‌های منتهی به آن در اسرع وقت توسط اداره آب و فاضلاب انجام می‌شود.

وی گفت: در این جلسه که با حضور شهردار، ریاست دادگستری، مدیر آب و فاضلاب و ریاست مرکز بهداشت شهرستان آشتیان برگزار شد، مقرر شده با مالکان ساختمان‌هایی که فاضلاب منازل خود را به شبکه فاضلاب شهری متصل نکرده‌اند، در جوی آب رهاسازی کرده‌اند و منجر به آلودگی‌های زیست‌محیطی شده‌اند، برخورد قانونی انجام شود.

به گزارش ایمنا، آشتیان شهری از توابع شهرستان آشتیان استان مرکزی است.

کد خبر 598042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.