استراتژی شهرداری در حوزه ورزش، پرورش استعدادها است

شهردار تبریز گفت: استراتژی مجموعه شهرداری در حوزه ورزش، پرورش و تربیت استعدادها از طریق سرمایه‌گذاری در ورزش همگانی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: چرخه ورزش شهر تبریز معیوب است و در چند سال اخیر تمام تیم‌های ورزشی شهر به‌ویژه تراکتور رو به افول بوده‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش، استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی، سه رویکرد اساسی شهرداری تبریز در حوزه ورزش است، تاکید کرد: مهم‌ترین بخش در رویکرد ورزشی مدیریت شهری، توسعه ورزش‌های همگانی و زیرساخت‌های ورزشی به‌ویژه در محله‌های کم‌برخوردار شهر است.

شهردار تبریز اضافه کرد: تلاش داریم بخشی از سرمایه‌گذاری در تبریز را به سمت حوزه ورزش هدایت کنیم و در این راستا بسته‌های ویژه سرمایه‌گذاری به‌ویژه دهکده ورزشی یادگار امام (ره) را آماده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه ورزش‌هایی همچون والیبال، بسکتبال، هندبال و دیگر ورزش‌های گروهی و انفرادی برنامه‌هایی ارائه خواهیم کرد، ادامه داد: ورزشکاران تبریزی در دهه‌های گذشته شاکله اصلی تیم‌های ملی را تشکیل می‌دادند، اما امروز تعداد ورزشکاران تبریزی در این تیم‌ها بسیار کم شده است.

هوشیار تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی جامعی برای تثبیت جایگاه تبریز در ورزش ملی داشته باشیم و این مهم تنها با آموزش و پرورش استعدادهای ورزشی اتفاق می‌افتد.

کد خبر 598031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.