تن هاگ: مالکان منچستر به‌دنبال پیروزی هستند

سرمربی منچستر نسبت‌به حمایت‌نشدن از جانب هواداران شاکی است و انتظار دارد آن‌ها تیمشان را تحریم نکنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تن هاگ سرمربی هلندی منچستر یونایتد اصرار دارد که اگر می‌خواهند شروع فاجعه‌بار خود را در این فصل تغییر دهند، کل باشگاه باید کنار هم بمانند.

هواداران یونایتد پس از دو هفته از فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ لیگ برتر، درخواست‌های خود را برای فروش باشگاهشان توسط «گلیزرها» مالکان منچستریونایتد، افزایش داده‌اند. پیام #EmptyOldTrafford در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است و هواداران قصد دارند در دیدار با لیورپول، رقیب سرسخت خود، خشم خود را نشان داده و به استادیوم نروند.

این واکنش‌ها خشم تن هاگ را به دنبال داشت و او درخصوص تصمیم هواداران گفت: تنها می‌توانم بگویم مالکان نیز می‌خواهند برنده شوند؛ هواداران را پشت سر باشگاه می‌خواهیم. گاهی اوقات می‌توانم عصبانیت و ناراحتی و ناامیدی هواداران را درک کنم، اما من تازه به اینجا آمده‌ام و از همه چیز خبر ندارم.

وی با جدیت ادامه داد: ما باید با هم بجنگیم و متحد باشیم.

اعتقاد راسخی میان رسانه‌ها وجود دارد که گلیزرها نیز از شرایط خسته شده‌اند و شاید باشگاه را به فروش برسانند. میلیاردر مطرح بریتانیایی، «سرجیم رتکلیف» نیز قصد خود را برای خرید باشگاه منچستریونایتد عمومی کرده است.

علاوه بر شروع فاجعه‌بار فصل، هواداران از انجام نشدن نقل و انتقالات بزرگ در یونایتد خشمگین هستند. اگرچه روند انتقال کاسمیرو به منچستر خیلی زود نهایی شده و این ستاره برزیلی به انگلیس خواهد آمد، اما هنوز راه درازی در پیش است تا شیاطین سرخ بتوانند در تمام قسمت‌های زمین، کمبود تاکتیکی و تکنیکی را پر کنند.

سرمربی یونایتد درمورد آینده کریستیانو رونالدو به وضوح سخن نگفت، زیرا باشگاه اکنون آماده شنیدن پیشنهادات برای اسطوره پرتغالی است؛ او در برنامه‌های ما است، این چیزی است که می‌توانم بگویم. ما روی بازی بعدی تمرکز داریم و این تنها نگرش من یا رونالدو نیست، بلکه همه اعضای تیم چنین نگرشی دارند.

کد خبر 598009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.