پرونده سیتی در نقل و انتقالات بسته شد

اگر آن‌طورکه گواردیولا امیدوار است هیچ اتفاق دیگری رخ ندهد، منچسترسیتی با تراز مثبت این پنجره را به پایان می‌رساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، خرید ارلینگ هالند توسط منچسترسیتی از باشگاه دورتموند باعث شده تا پپ گواردیولا دیگر نیاز به خرید اضافه‌ای نداشته باشد و در این پنجره از عملکرد نقل و انتقالاتی تیمش راضی باشد.

پپ گواردیولا معتقد است که منچسترسیتی کار خود را در پنجره نقل و انتقالات به پایان رسانده، مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای قبل از پایان پنجره رخ دهد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره، ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند، هافبک لیدز، کالوین فیلیپس و سرجیو گومز مدافع چپ اندرلخت را با مجموع مبلغ ۱۰۴ میلیون پوند (۱۲۳ میلیون دلار) به تیم خود اضافه کرده است.

جولیان آلوارز نیز پس از امضای قراردادی از ریورپلاته در ژانویه به تیم سیتی ملحق شده و گواردیولا به دنبال جذب چهره‌های جدیدی برای تیمش نیست؛ درواقع اگر این باشگاه فروش غیرمنتظره‌ای در مدت باقی‌مانده نداشته باشد، نیازی نیست که بازیکن خریداری شود.

یکی دیگر از بحث‌های داغ نقل و انتقالات سیتیزن‌ها در این پنجره، انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا بود که با وجود مشکلات مالی در نیوکمپ همچنان شایعاتی شنیده می‌شود. غول‌های اسپانیایی چهار اهرم مالی را فعال کردند تا به آن‌ها اجازه دهد تعدادی از بازیکنان برجسته فوتبال اروپا همچون روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژولس کانده را به خدمت بگیرند.

با این وجود قرارداد مدافع فرانسوی هنوز در لالیگا ثبت نشده است و بارسا برای تمام کردن روند ثبت بازیکنان، باید یک فروش داشته باشد. به همین خاطر می‌توان انتظار داشت که لاپورتا و دستیارانش همچنان روی پروژه رهایی از دست دی یونگ کار کنند.

گومز، ملی پوش زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا، این هفته به عنوان جانشین الکساندر زینچنکو از اندرلخت جدا شد و گواردیولا تأیید کرد که او در این تیم برای دیدار یکشنبه با نیوکاسل حضور خواهد داشت.

گواردیولا در پاسخ به این پرسش که آیا کار سیتی در بازار نقل و انتقالات تمام شده است یا خیر، گفت: ظاهراً بله! اما اگر کسی جابه‌جا شود یا مشکلی وجود داشته باشد که ما انتظار نداریم، شاید یک باز هم اتفاقی بیفتد، اما ظاهراً همه چیز تمام شده است.

او همیشه ثابت کرده است که بازیکنان می‌توانند در صورت نارضایتی سیتی را ترک کنند، زیرا برناردو به طور بالقوه علاقه‌مند به انتقال به اسپانیا بود. اگر آن‌طورکه گواردیولا امیدوار است هیچ اتفاق دیگری رخ ندهد، سیتی با تراز مثبت این پنجره را به پایان می‌رساند.

آبی‌های منچستر ۵۱ میلیون پوند (۶۰ میلیون دلار) برای بند آزادسازی هالند، ۴۲ میلیون پوند (۵۰ میلیون دلار) دیگر برای فیلیپس ملی پوش انگلیسی و ۱۱ میلیون پوند (۱۳ میلیون دلار) برای گومز پرداخت کردند. با این حال فروش گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو به آرسنال به ترتیب با ۴۵ میلیون پوند (۵۳ میلیون دلار) و ۳۲ میلیون پوند (۳۸ میلیون دلار) و دریافت ۴۷.۵ میلیون پوند (۵۶ میلیون دلار) از چلسی برای رحیم استرلینگ باعث شد تا هزینه‌های آن‌ها جبران شود.

کد خبر 598004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.