راه‌اندازی کاروان خدمت جهت رفع مشکلات  استانی در گلستان

رئیس شورای اسلامی گلستان گفت: برای اولین بار در کشور، از سوی شورای اسلامی گلستان تیم بازدید میدانی در قالب «کاروان خدمت» انجام شده است که این کاروان از اوایل شهریور ماه امسال با مدیران ارشد استانی به شهرستان‌های چهارده‌گانه گلستان می‌رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر گلستان، علی‌اکبر بصیرنیا، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور، از سوی شورای اسلامی گلستان تیم بازدید میدانی در قالب «کاروان خدمت» انجام شده که این کاروان از اوایل شهریور ماه امسال با مدیران ارشد استانی به شهرستان‌های چهارده‌گانه گلستان بر اساس گزارش شوراهای شهرستانی که از شورای‌های بخش‌ها و شهرها دریافت کرده سفر خواهد کرد تا مشکلات را در شهرستان مربوطه رفع کند.

وی ادامه داد: بازدید میدانی در قالب «کاروان خدمت» انجام شد مشکلات و معضلات شهرها رفع و رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی گلستان گفت: اینکه این کاروان دستاورد اجلاس رؤسای شوراهای استان‌های و هیئت رئیسه شورای عالی استان‌های کشور است، در صورت نیاز و رفع نشدن مشکل، گزارش مربوطه به ستاد کل استانی آورده می‌شود تا پس از تنظیم کامل گزارش توسط نماینده شورای اسلامی استان در شورای عالی استان‌ها به وزارتخانه مربوطه یا مجلس یا دولت برای رفع آن ارسال شود.

وی تصریح کرد: شورای عالی استان سه کمیسیون عمران، فرهنگی و برنامه - بودجه دارد و موارد مربوطه در این کمیسیون‌ها بحث، بررسی، تبادل نظر و جمع‌بندی و نتیجه‌گیری می‌شود.

وی افزود: با توجه به تقویت جایگاه شورای اسلامی استان‌ها و نقش آن در رفع موانع و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام چندین ساله بر زمین مانده، باز هم برای اولین بار در کشور به پیشنهاد استاندار گلستان، رئیس این شورا به عضویت اصلی و ثابت شورای برنامه‌ریزی استان درآمد تا در این شورا مشکلات مطرح، بررسی و نتیجه‌گیری شود.

کد خبر 597971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.