علاقه چلسی به جذب مدافع مغضوب منچستری‌ها!

روزنامه‌‎های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه بیست‌ونهم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* چلسی در بحبوحه شک و تردیدهای فزاینده درمورد آینده «هری مگوایر» مدافع میانی منچستریونایتد، درخصوص در دسترس بودن او تحقیقی شوکه‌کننده انجام داده است تا احتمالاً برای جذبش اقدام کند.

* براساس گزارش‌ها، کریستین پولیسیچ در حال آماده شدن برای انجام مذاکرات سخت با چلسی در تلاش برای به دست آوردن یک نقش اصلی در تیم، قبل از جام جهانی است و اگر خواسته‌هایش برآورده نشود، برای خروج از این تیم تلاش خواهد کرد.

* منچسترسیتی پس از بازی فردا مقابل نیوکاسل یونایتد، مستقیماً برای یک اردو چهار روزه به اسپانیا می‌رود. قهرمان لیگ برتر در اقدامی غیرمعمول عصر چهارشنبه در دیداری دوستانه و خیریه در نوکمپ به مصاف بارسلونا می‌رود.

دیلی تلگراف:

* رئال مادرید در حال بررسی ارسال پیشنهادی برای جذب پیر امیل هویبرگ، هافبک تاتنهام است.

* منچستریونایتد پیشنهادی برای کودی گاکپو مهاجم پی اس وی آیندهوون ارائه کرده و انتظار دارد این قراردادی ۳۴ میلیون پوندی را تکمیل کند

تایمز:

* آرسنال قصد دارد یک بازیکن دیگر را از لیست خود حذف کند، و احتمالاً نیکلاس پپه به صورت قرضی به نیس فرانسه خواهد پیوست.

سان:

* براساس گزارش‌ها، چلسی پیشنهادی برای پیر امریک اوبامیانگ ارائه کرده و در ازای آن مارکوس آلونسو را به بارسلونا پیشنهاد داده است.

دیلی میرر:

* آنتونی، مهاجم آژاکس از تمرین با این باشگاه هلندی خودداری کرده است تا آن‌ها را مجبور کند با انتقال ۷۲.۳ میلیون پوندی او به منچستریونایتد موافقت کنند.

دیلی اکسپرس:

* حکیم زیخ مهاجم چلسی آماده بازگشت به آژاکس است و اگر این اتفاق رخ بدهد، می‌تواند به منچستریونایتد کمک کند تا راحت تر برای جذب آنتونی، با آژاکس به توافق برسد.

* طبق گزارش‌های موجود، تیم فوتبال تاتنهام برای جذب روسلان مالینوفسکی، هافبک آتالانتا برنامه ریزی‌های زیادی انجام داده است.

اتلتیک:

* براساس گزارش‌ها، استون ویلا برای خرید یان بدنارک مدافع ساوتهمپتون، صحبت‌هایی با این باشگاه انجام داده است.

دیلی رکورد:

* اسوند گراورسن، مدیر ورزشی باشگاه اف‌سی میدتیلاند اذعان می‌کند که در میان ارتباط خوبی که با رنجرز دارد، آن‌ها به اواندر، ستاره میدتیلاند علاقه‌مند هستند، اما او فقط با قیمت مناسب به فروش خواهد رسید.

کد خبر 597964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.