ساماندهی کارگاه‌های سنتی کوی نمـدمـالان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهـرداری شـهرکرد، گفت: کارگاه‌های سنتی واقع در کوی نمـدمـالان، تقویت می‌شود.

اکبر شاهوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به کیفیت اجرای معبر فرهنگی در کوی نمدمالان شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت همکاری سه سازمان شهرداری در اجرای این پروژه، ضمن تقسیم وظایف و جهت جلوگیری از هرگونه هم‌پوشانی، اتلاف وقت و هزینه، هر سازمان باید با تعیین سهم خود بخشی از کار را برعهده بگیرد.

وی افزود: مراحل حضور هر سازمان تعیین شده است تا اقدامات براساس هزینه، فایده و زمان‌بندی معین در مسیر کلی پروژه تعیین و عملیاتی شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد، این پروژه را از مهم‌ترین فعالیت‌های بازآفرینی دانست و خاطرنشان کرد: مظاهر فرهنگی در این محور از مهم‌ترین بخش‌های آن است، استفاده از پیشنهادات سازنده در باز زنده‌سازی این فضا از سوی صاحبان فن و هنر و شهروندان فرهیخته بسیار مهم است.

شاهوردی با بیان اینکه اجرای پروژه کوی نمدمالان آغاز شده و با جدیت در حال پیگیری است، تصریح کرد: با معرفی شهرکرد به عنوان شهر جهانی نمد جهت احیا و تقویت کارگاه‌های سنتی واقع در کوی نمدمالان و بازآفرینی فضاهای شهری در محله‌های هدف، احداث معبر فرهنگی کوی نمدمالان در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: انجام مطالعات و تهیه طرح سال ۱۳۹۷ توسط یکی از کارشناسان و مشاوران بومی شهرکرد انجام شده است.

کد خبر 597955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.