آسیب به درختان پیگرد قانونی دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: به دنبال انتشار فیلم و عکس تخریب و آسیب به درختان کهنسال خیابان شهید مطهری خرم‌آباد در رسانه‌ها، همراه با عوامل فضای سبز و برخی دیگر از نیروهای شهرداری در محل حاضر و از مالک متخلف تعهد کتبی مبنی بر لزوم نگه‌داری از درختان محدوده ملکش دریافت شد.

مجید دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال انتشار فیلم و عکس تخریب و آسیب به درختان کهنسال خیابان شهید مطهری خرم‌آباد در رسانه‌ها، همراه با عوامل فضای سبز و برخی دیگر از نیروهای شهرداری در محل حاضر و از مالک متخلف تعهد کتبی مبنی بر لزوم نگه‌داری از درختان محدوده ملکش دریافت شد.

وی در خصوص لزوم نصب چند تابلوی اطلاع‌رسانی در خیابان‌های مرکزی شهر، گفت: قطع یا تخریب درختان که قدمت صد دارند، به طور جدی توسط شهرداری دنبال و تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه برای حفظ درختان شهر با هیچ فردی مماشات نمی‌کنیمُ، افزود: هر گونه تخریب درختان شهر به ویژه درختان با ارزش تاریخی و ابعاد اجتماعی و اکولوژیکی پیگرد قانونی دارد.

وی اضافه کرد: در این راستا فرد خاطی موظف به ارائه تعهد محضری جهت آسیب نزدن به درختان شدِ و موارد قانونی برای دریافت جریمه و اعلام اخطار به مالک نیز انجام شد.

کد خبر 597948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.