۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹
کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست!

با اعلام باشگاه منچستریونایتد، کاسمیرو ستاره رئال‌مادرید با قراردادی چهارساله به جمع شیاطین سرخ پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستریونایتد قرارداد جذب کاسمیرو از رئال مادرید را تکمیل کرد، چراکه شیاطین سرخ به دنبال تغییر اوضاع خو پس از شروع دشوار فصل جدید هستند.

کاسمیرو در یک دوره ۹ ساله با لوس بلانکوس پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و «اریک تن هاخ» امیدوار است که این برزیلی بتواند تجربه مورد نیاز را به خط هافبک یونایتد اضافه کند. او به بازیکنانی مانند تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز در میان خریدهای تابستانی باشگاه خواهد پیوست.

منچستریونایتد برای کاسمیرو چقدر پرداخت کرده است؟

منچستریونایتد ۶۰ میلیون پوند (۷۰ میلیون یورو / ۷۰ میلیون دلار) برای کاسمیرو خرج کرده و او را به ششمین خرید گران‌قیمت تاریخ تبدیل کرده است.

او پشت سر آنخل دی ماریا قرار می‌گیرد که او نیز در سال ۲۰۱۴ از رئال مادرید به این تیم رفت، اما یک سال بعد باشگاه را ترک کرد و به PSG پیوست.

این قرارداد احتمالاً شامل ۱۰ میلیون پوند اضافی می‌شود که هزینه را به ۷۰ میلیون پوند می‌رساند و او را به پنجمین خرید گران‌قیمت، بالاتر از دی ماریا تبدیل می‌کند.

مدت قرارداد کاسمیرو با منچستریونایتد چقدر است؟

کاسمیرو قراردادی چهارساله در اولدترافورد بسته است که پتانسیل یک سال اضافی را دارد؛ همچنین دستمزد او افزایش خواهد یافت و نسبت به حضور در پایتخت اسپانیا، دو برابر حقوق می‌گیرد و او همچنان در میان پردرآمدترین بازیکنان منچستریونایتد خواهد بود. منچستریونایتد از جذب کاسمیرو ابراز خوشحالی کرده است.
رئال مادرید این قرارداد را تأیید کرد و ادای احترامی احساسی به برزیلی در نظر گرفت. آن‌ها افتخارات او را در دوران حضور در تیم خود که شامل پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی لالیگا بود، ذکر کردند. آن‌ها گفتند: «کاسمیرو همیشه نماینده با ارزش باشگاه ما خواهد بود. بازیکنی نمونه که همه چیزش را برای رئال مادرید داده است. رئال مادرید همیشه خانه او بوده و خواهد بود و ما برای او و تمام خانواده‌اش در این مرحله جدید از زندگی‌اش آرزوی موفقیت داریم. کاسمیرو قرار است در تاریخ ۲۲ آگوست در یک کنفرانس مطبوعاتی، از این باشگاه خداحافظی کند.»

چرا منچستریونایتد کاسمیرو را به خدمت گرفت؟

منچستریونایتد در تمام تابستان به دنبال تقویت خط هافبک خود بوده است و به نظر می‌رسد فرنکی دی یونگ هدف شماره یک آن‌ها، نمی‌خواهد بارسلونا را ترک کند.

در هفته‌های اخیر، علاقه‌ها تغییر کرده است و طبق گزارش‌ها، فابیان رویز و آدرین رابیو توسط یونایتد زیر نظر گرفته شده اند. با این حال، به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن، رویز را به خدمت بگیرد، در حالی که رابیو گفته می‌شود برای پیوستن به شیاطین سرخ، دستمزد هنگفتی را درخواست می‌کند.

تن هاخ تصمیم اعلام کرده است که نمی‌تواند در ادامه فصل به اسکات مک تومینای و فرد تکیه کند، بنابراین پس از شکست‌های فراوان، به دنبال یک هافبک است. کاسمیرو تجربه و کیفیت را به موقعیتی می‌آورد که منچستریونایتد در این پست فاقد آن است.

منچستریونایتد با کاسمیرو چگونه صف آرایی خواهد کرد؟

به احتمال زیاد از کاسمیرو خواسته می‌شود که در پست هافبک بازی کند و به محافظت از چهار دفاع کمک کند، موقعیتی که او در دوران حضورش در مادرید در اختیار داشت. درحال‌حاضر به نظر می‌رسد که تیم تن‌هاخ فاقد بازیکنی باشد که در این پست یک ستاره شش دانگ باشد، بنابراین کاسمیرو تقریباً مطمئناً تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

او امیدوار است که در کنار هموطن خود (فرد)، همچنین برونو فرناندز و کریستین اریکسن نقش محوری داشته باشد. آن‌ها امیدوارند که تجربه بالای کاسمیرو مسئولیت دفاعی را از دوش آن‌ها بردارد و به آنان اجازه دهد از استعدادهای هجومی خود استفاده کنند.

منچستریونایتد تابستان آینده چه کسی را به خدمت خواهد گرفت

کاسمیرو پس از تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز به چهارمین خرید تابستانی یونایتد تبدیل شد. شیاطین سرخ به دنبال تقویت بیشتر تیم خود هستند و سرجینو دست، مدافع کناری بارسلونا و همچنین یانیک کاراسکو در رادار آن‌ها هستند. یونایتد به ماتئوس آکونیا، هم تیمی کاراسکو در اتلتیکو مادرید نیز چشم دوخته است، اما اعتقاد بر این است که ممکن است برای جذب بازیکن برزیلی، مبلغ بالایی مورد نیاز باشد.

کودی گاکپو، وینگر هلندی پی اس وی، به همراه آنتونی از آژاکس به شدت با باشگاه منچستر در ارتباط هستند. تصور می‌شود که ارزش آنتونی توسط باشگاهش بیش از ۹۰ میلیون پوند باشد، که شاید باعث عدم علاقه یونایتد به او شود.

کد خبر 597921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.