۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
از «جی» تا «آتشگاه» BRT شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: چهارمین خط اتوبوس تندروی اصفهان حدفاصل پایانه جی تا سه‌راه درچه واقع در خیابان آتشگاه امروز (شنبه) آغاز به‌کار کرد.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چهارمین خط اتوبوس تندروی اصفهان، از امروز _شنبه، بیست‌ونهم مردادماه_ آغاز به‌کار می‌کند.

وی اضافه کرد: خط چهار اتوبوس تندروی اصفهان از سه‌راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق، به طول ۱۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به خط جدید تندرو در این کلان‌شهر، خاطرنشان کرد: این خط از پایانه جی آغاز می‌شود و با گذر از خیابان‌های همدانیان، نیرو، هشت‌بهشت شرقی و غربی، نشاط، چهارراه نقاشی، فلسطین، چهارراه فلسطین، بلوار هشت‌بهشت، میدان امام حسین (ع)، شمس‌آبادی، شیخ بهایی و آتشگاه، به سه‌راه درچه می‌رسد.

وی تصریح کرد: تبادل مسافر با خطوط یک، دو و سه اتوبوس تندرو، ‬ همچنین‏ تبادل مسافر با خط یک مترو و خطوط پر مسافر شمالی-جنوبی اتوبوسرانی از مزایای خط چهار‬ تندرو است.

روحانی اضافه کرد: با راه‌اندازی خط چهار تندرو، ‏ اتصال شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شهر اصفهان به یکدیگر و ارتباط مسافران درون‌استانی و برون‌شهری به مرکز شهر انجام‬ می‌شود و زمینه رونق پایانه مسافربری جی نیز فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: توسعه حمل‌ونقل ترکیبی و استفاده از ظرفیت موجود جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مسافران و رانندگان از دیگر ویژگی‌های چهارمین خط BRT اصفهان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: خط چهار اتوبوس تندور از ادغام خطوط ۶۸ و ۲۶ تشکیل شده است و مسافران این خطوط می‌توانند از این خط تندرو استفاده کنند.

کد خبر 597897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.