نصب ۶ هزار برچسب کیوآرکد روی مبلمان شهری منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه نصب بیش از شش هزار برچسب کیوآرکد روی تمام تجهیزات و مبلمان شهری این منطقه با هدف آمارگیری تجهیزات پارکی، صدور صورت وضعیت بر اساس کیوآرکد و تغییر و تحول مستند و شفاف سالانه با پیمانکار جدید، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گستردگی وظایف و فعالیت‌های واحد خدمات شهری شهرداری، نشان از اهمیت این واحد دارد و فرایند نصب مبلمان شهری و ارائه خدمات عمومی در سطح شهر مستلزم نیروهای توانمند و تلاشگر است.

وی با بیان اینکه هر شهروند باید در حفظ و نگهداری مبلمان شهری وظیفه‌شناس باشد، اظهار کرد: به‌منظور گسترش خدمات عمومی و رفاه حال شهروندان، مبلمان شهری به عنوان سرمایه‌های موجود در شهر توسط شهرداری ایجاد و در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه نصب بیش از شش هزار برچسب کیوآرکد روی تمام تجهیزات و مبلمان شهری این منطقه با هدف آمارگیری تجهیزات پارکی، صدور صورت وضعیت بر اساس کیوآرکد و تغییر و تحول مستند و شفاف سالانه با پیمانکار جدید، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال انجام شد.

وی تصریح کرد: با هدف حفظ امنیت و رفاه حال شهروندان و جلوگیری از خطر برق‌گرفتگی، پایه چراغ‌های برق سطح منطقه ۹ بررسی و تمام پایه‌های فرسوده که احتمال بروز خطر در آن وجود داشت، حذف شد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه یکی از راه‌های ارتقای سطح امنیت در هر نقطه‌، وجود روشنایی مناسب در آن مکان است، افزود: نظافت و شست‌وشوی ۳۰ عدد سری و پایه چراغ برق در سطح منطقه ۹ به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

کد خبر 597885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.