فن دایک: بازی با منچستر فرصت خوبی برای بازگشت به لیگ است

فن دایک و هم تیمی‌هایش امیدوارند تا بتوانند شروع ضعیف خود در لیگ جزیره را با پیروزی برابر منچستر به پایان برسانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ویرجیل فن دایک، مدافع تیم لیورپول هشدار داده است که رویارویی با لیورپول در اولدترافورد بازی مناسبی است تا قرمزها بالاخره فرم خود را برابر رقیب دیرینه یعنی منچستریونایتد بهبود ببخشند.

یونایتد با شکست خانگی دو بر یک مقابل برایتون، آغاز خوبی در لیگ نداشت و سپس در در دومین بازی خود در لیگ برتر با نتیجه چهار بر صفر برابر برنتفورد شکست خورد. شیاطین سرخ برای اولین بار از آگوست ۱۹۹۲ در رده آخر جدول قرار گرفتند. آن‌ها همچنین برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر در دو بازی ابتدایی متحمل شکست شدند.

آمارهای بد منچستر یونایتد به اینجا خلاصه نمی‌شود. اریک تن هاگ اولین سرمربی یونایتد است که از زمان جان چپمن در سال ۱۹۲۱، دو بازی ابتدایی خود را از دست داده و کار سرمربی هلندی قرار نیست با گذشت زمان آسان‌تر شود. یونایتد روز دوشنبه به مصاف رقیب دیرینه و سرسخت خود، لیورپول می‌رود.

این در حالی است که فن دایک و هم تیمی‌هایش امیدوارند تا بتوانند شروع ضعیف خود در لیگ جزیره را با پیروزی برابر منچستر به پایان برسانند. فن دایک در این رابطه گفته است: ما می‌خواهیم برنده بازی شویم و هر کاری که ممکن است برای پیروزی در آنجا انجام می‌دهیم. امسال آنها شروع سختی داشتند و ما هم شروعی که می‌خواستیم را نداشتیم، بنابراین تقابل دو تیم جالب خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است که آنها احتمالاً از نظر اعتماد به نفس در بهترین وضعیت خود نیستند، اما این بازی برای تغییر وضعیت تیم‌ها عالی است. هر دو تیم فرصت دارند که اوضاع خود در لیگ را تغییر دهند و ارزش خود را به هواداران ثابت کنند.

لیورپول فصل گذشته با یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی قهرمان شد، اما فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را با تساوی مقابل فولام و کریستال پالاس آغاز کرده است. آن‌ها لیگ را بدون برد دنبال می‌کنند و امیدوارند که در بازی برابر منچستر یونایتد به این روند خاتمه دهند.

مدافع هلندی لیورپول در پایان یادآور شد: در طول سال‌ها ثابت شده است که پیروزی در آنجا برای ما سخت است، اگرچه سال گذشته نتیجه خوبی به دست آوردیم، اما نمی‌توانیم امید واهی داشته باشیم، این هفته در تمرینات روحیه خوبی داشتیم و باید آن را به بازی روز دوشنبه بیاوریم.

کد خبر 597843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.