لزوم صنعتی شدن کشتارگاه دام اهواز

شهردار اهواز گفت: در سیاست‌گذاری آینده نیز باید به سمت کشتارگاه کاملاً صنعتی حرکت کنیم تا در تنظیم بازار و تضمین سلامت مردم اقدامات مفیدی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز جمعه _بیست و هشتم مردادماه_ در بازدید از کشتارگاه دام شهرداری اهواز اظهار کرد: بر اساس بازدید میدانی و کارشناسی صورت گرفته از کشتارگاه صنعتی شهر اهواز به دستور دادستان بخش‌هایی که برای سلامت شهروندان عارضه‌ای ایجاد می‌کردند پلمپ و بهره بردار موظف شد در مدت کوتاهی نسبت به رفع آنها اقدام کند.

وی افزود: درخصوص سایر بخش‌ها، نظافت عمومی و رعایت مسائل بهداشتی با نظرات کارشناسان ناظر بر عملکرد کشتارگاه تذکرات لازم داده شد و در بازدیدهای آینده به آنها پرداخته خواهد شد؛ بهره بردار ملزم به رفع نقص است.

شهردار اهواز ادامه داد: برای ادامه فعالیت کشتارگاه نیز باید سیاست‌گذاری صورت پذیرد؛ طبق بررسی‌های انجام شده تنها دو و نیم سال از مدت قرارداد بهره بردار باقیمانده است، اگر موارد بهداشتی و ضمانت‌های لازم برای سلامت شهروندان رعایت نشود، با ورود دادستان مکلف به رفع نقص و فسخ قرارداد هستیم.

وی تاکید کرد: سلامت مردم برای حاکمیت اهمیت ویژه‌ای دارد و این تضمین به آنها داده می‌شود که کشتار و نگهداری گوشت در سردخانه‌ها مورد تأیید دستگاه نظارتی و دامپزشکی است. در سیاست‌گذاری آینده نیز باید به سمت کشتارگاه کاملاً صنعتی حرکت کنیم تا در تنظیم بازار و تضمین سلامت مردم اقدامات مفیدی صورت پذیرد.

کد خبر 597825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.