رونالدو خودش را به دورتموند پیشنهاد داد

باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند یکی از جدیدترین مقاصد رونالدو برای انتقال معرفی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، نام جدیدی به عنوان مقصد کریستیانو رونالدو شنیده شده و ممکن است که این بازیکن پرتغالی فصل آینده راهی بوندسلیگا در آلمان شود.

ستاره ۳۷ ساله منچستر یونایتد مدتی است که اعلام کرده تمایلی به ادامه کار با منچستر ندارد و به دلیل حضور نداشتن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، امیدوار است که بتواند باشگاه خود را برای فصل جاری تغییر دهد.

به دلیل حقوق بالای کریس در حال حاضر هیچ باشگاهی برای جذب او اعلام آمادگی نکرده است. منچستر از سمتی نمی‌خواهد اجازه جدایی یکی از معدود بازیکن‌های آماده ترکیب خود را بدهد، اما از سمتی باور دارد که جدایی وی می‌تواند حواشی تیم را تا حد زیادی کاهش دهد.

باشگاه بروسیا دورتموند یکی از جدیدترین مقاصد رونالدو معرفی شده است. مدیربرنامه‌های ستاره پرتغالی که در سراسر اروپا به دنبال باشگاه برای موکل خود است در تازه‌ترین تلاشش راهی آلمان شده تا زنبورها را راضی به انتقال کند.

برنده پنج عنوان توپ طلا، مشتاق است تا به آمار خود در لیگ قهرمانان اروپا اضافه کند و به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک می‌تواند این کار را زیر نظر ادین ترزیچ انجام دهد. اگرچه رونالدو از پیوستن به دورتموند استقبال می‌کند، اما موضع باشگاه آلمانی در خصوص این انتقال هنوز مشخص نیست.

گفته شده که سران باشگاه دورتموند تمایلی به جذب رونالدو ندارند و پیشنهاد مندس را رد کرده‌اند. اگرچه این مدیربرنامه مطرح جهان فوتبال تمام تلاش خود را برای رقم زدن انتقال به کار می‌برد، اما دور از انتظار نیست که باشگاه آلمانی نیز مانند چلسی، بارسلونا و اینتر دست رد به سینه رونالدو بزند و پیشنهاد این بازیکن را رد کند.

در حال حاضر باشگاه منچستر یونایتد نیز در تلاش است تا خریدهای جدید و مهمی انجام دهد تا در فرصت باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات، تیمش را تقویت کند. کاسمیرو، هم تیمی سابق رونالدو و واران در رئال مادرید یکی از جدی‌ترین اهداف شیاطین سرخ محسوب می‌شود و ممکن است چند انتقال بزرگ، رونالدو را نیز برای ماندن امیدوار کند.

کد خبر 597797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 1
    این آقا برای خودش بازی می‌کند نه برای باشگاه فقط به دنبال افتخارات خودش هست و برعکس برای مسی افتخارات باشگاه مهم هست