انتقاد شدید اسطوره منچستر از امباپه

صحبت‌های رونی در شبکه‌های اجتماعی طوفانی بپا کرده و اکثر کاربران رفتار اخیر امباپه را توهین‌آمیز تلقی کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، اگرچه کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن ژرمن به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده، اما درگیری او با لیونل مسی و نیمار باعث ایجاد علامت سوالی در ذهنیت این بازیکن و همینطور هواداران فوتبال شده است.

در جریان پیروزی اخیر پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه، بازیکن فرانسوی این تیم با نیمار بر سر اینکه چه کسی پنالتی می‌زند بحث کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که امباپه چند دقیقه قبل یکی پنالتی را از دست داد و ستاره برزیلی قصد داشت خودش ضربه پنالتی را بزند تا توپ را وارد دروازه کند.

امباپه در همین حین لیونل مسی، ستاره آرژانتینی را نیز با سینه هل داد و باعث تعجب وی شد. همین برخوردهای امباپه در طی روزهای اخیر تبدیل به پربازدیدترین ویدئوهای فضای مجازی شده است.

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد که اکنون سرمربی دی سی یونایتد در آمریکا است انتقادات شدیدی را از امباپه و شیطنت‌های او انجام داده است. وی گفت: یک بازیکن ۲۳ ساله مسی را هل داده است. حجم زیادی از غرور و خودخواهی در امباپه پیداست در حالی که او به مسی تنه میزند تا نشان دهد چه کسی باید پشت توپ بایستد.

وی افزود: کسی باید به امباپه یادآوری کند که مسی زمانی که هم‌سن او بود، چهار بار برنده توپ طلا شده بود. این رفتار زشت و باورنکردنی است.

صحبت‌های رونی در شبکه‌های اجتماعی طوفانی به پا کرد و اکثر کاربران بر این باورند که رفتار امباپه با مسی توهین‌آمیز بوده است. این برخوردها بر نگرش‌ها نسبت به امباپه تأثیر شدیدی گذاشته و احتمالاً این بازیکن برای اصلاح روند در باشگاهش دست به کار شود. برخی از رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که امباپه از حضور نیمار در تیم شکایت کرده و گفته است که این ستاره برزیلی باید از پی اس جی جدا شود.

کد خبر 597794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.