ناکامی دوباره چلسی در خرید یک مدافع

روباه‌ها نمی‌خواهند به یکی از بازیکنان ستاره خود اجازه دهند که با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات، باشگاه را ترک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل‌، وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی توسط برندان راجرز، سرمربی تیم لستر، در لیست غیرقابل فروش قرار گرفته، اما باشگاه چلسی نیز مدتی است که تلاش زیادی برای جذب او انجام داده است.

اگرچه وسلی فوفانا از جمله بازیکنان لسترسیتی است که اجازه جدایی ندارد، اما پیشنهادهای وسوسه‌انگیز چلسی باعث شده تا شایعات زیادی در این خصوص شنیده شود. روباه‌ها مصمم هستند که فوفانا نمی‌تواند از این تیم جدا شود و نقش بسیار مهمی در برنامه‌های این تیم خواهد داشت. باشگاه چلسی نیز چندین مدافع و حتی اهداف نقل و انتقالاتی را برای تقویت خط دفاعش از دست داده و این بار در تلاش است تا بتواند فوفانا و لستر را راضی کند.

برندن راجرز، سرمربی باشگاه لسترسیتی در خصوص جدایی احتمالی فوفانا گفت: او بازیکن لستر است و برای فروش نیست. اگر چیزی تغییر نکند، انتظار دارم او اینجا باشد و با ما بماند. هیچ چیز جدیدی اتفاق نیافتاده است و طبق آخرین صحبت‌ها، این بازیکن در جمع ما می‌ماند.

راجرز در پاسخ به این سوال که آیا گمانه زنی‌ها در مورد آینده این بازیکن فرانسوی بر شروع فصل جدید تیمش تأثیر گذاشته است یا خیر، پاسخ داد: نمی‌توان این مسئله را انکار کرد. همیشه یک دوره دشوار پیش می‌آید. فصل در حال شروع است و شما سعی می‌کنید تمرکز داشته باشید. با این حال برخی از شایعات باعث می‌شود تمرکز تیم بهم بخورد. این موضوع را رد نمی‌کنم.

وی افزود: بازیکنان جوانی هستند و این اولین بار است که برای برخی از آنها چنین چیزی را تجربه می‌کنند. ممکن است چنین فعالیت‌هایی در تیم باعث ایجاد اختلال شود. تلاش ما این است که گروه را متمرکز نگه داریم. لحظه‌ای که پنجره نقل و انتقالات تمام شود، همه شایعات نیز به پایان می‌رسد و همه بر روی مسابقات تمرکز می‌کنند.

گفتنی است؛ وسلی فوفانا در ماه مارس قرارداد جدیدی با لستر تا سال ۲۰۲۷ امضا کرد. این مدافع در سال ۲۰۲۰ از سنت اتین به لستر پیوست و بلافاصله به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل شد. با این حال، مصدومیت او را در اکثر فصل گذشته از تیم دور نگه داشت و او تنها در هفت بازی لیگ برتر نقش آفرینی کرد.

کد خبر 597792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.