سرویس استیکینگ صرافی Gemini در آمریکا

صرافی جمینی (Gemini Exchange) توسط برادران دوقلو وینکلوس در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد؛ دفتر مرکزی آن در نیویورک است و در میان ۱۵ صرافی بزرگ جهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا, استیکینگ ارز دیجیتال، یکی از روش‌های کم‌هزینه و با ریسک نسبتاً پایین به جای استخراج و ماینینگ و همچنین راهی برای دریافت پاداش‌های رمز ارزی و کسب درآمد است. این سرویس در هر صرافی و بروکرها متفاوت است. استیکینگ از نخستین قوانین هر کشور برای اجازه فعالیت صرافی‌ها رعایت قوانین کامل مالی هر کشور است.

مدیریت صرافی رمز ارزی Gemini که فعالیت‌های خود را در ایالات متحده گسترده‌تر کرده است، اعلام کرد: مشتریان در سراسر ایالات متحده می‌توانند در حساب‌های جمینی خود استیکینگ رمزارزها را شروع کرده و پاداش‌های خود را ذخیره کنند، همچنین این شرکت از استیکینگ ماتیک در شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از اتریوم، آیودیو، سولانا و پولکادات را نیز در چند ماه آینده ارائه خواهد کرد.

لیلا امجدی (Layla Amjadi)، معاون محصول جمینی، گفت که علاقه سرمایه گذاران که ناشی از ادغام اتریوم می‌باشد، در تصمیم شرکت برای معرفی خدمات سهام داری آن ضروری است و مردم علاقه مند به سرمایه گذاری هستند، به خصوص اکنون که در آستانه ادغام اتریوم هستیم. با توجه به اینکه اتریوم به زودی و پس از ادغام یک گزینه سهام برای آنها در جمینی است و با نقدینگی بیشتر و بازدهی بالاتر، استیکینگ برای مردم جذاب‌تر می‌شود.

کد خبر 597749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.