آزادگان سیره و منش شهدا را به نسل جوان منتقل کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت باید آزادگان و اهل بیت شهدا سیره و منش آنان را در قالب توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل کنند چرا که این نظام از ۱۴۰۰ سال قبل تاکنون مورد هجوم طاغوتیان بوده و هست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود احمدی‌نیا، روز _پنج‌شنبه بیست‌وهفتم مردادماه ۱۴۰۱_ در آئین تجلیل از آزادگان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدای آزاده اظهار کرد: امروز نماد و بروز و ظهور فرهنگ ایثار، آزادگی و شهادت در این است که آزادگان ثابت کردند با منش شهدا حماسه‌ساز نظام جمهوری اسلامی ایران بوده هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آزادگان را آبروی اسلام دانستند، خاطر نشان کرد: تنها مطالبه امروز اهل بیت شهیدان، آزادگان و جانبازان این است که سیره و منش آزادگی با نگاه به مکتب امام حسین (ع) باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: مطالبه‌گری نسل جوان این است که آزادگان و اهل بیت شهدا سیره و منش شهدا را در قالب توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به آن‌ها منتقل کنند. چرا که این نظام از ۱۴۰۰ سال قبل تاکنون مورد هجمه و هجوم طاغوتیان بوده و هست و هیچ تفاهمی بین کفر و اسلام وجود ندارد و این نگاه باید به نسل جوان منتقل شود نسل جوان نیز این ظرفیت را داشته و برگرفته از همین روحیه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز آزادگان را داریم به برکت نهضت امام حسین (ع) بوده است. این عشق، توکل، صبوری، مقاومت و پایداری آزادگان بوده که توانستند از چنگال دژخیمان و استکبار جهانی به سلامت برگردند.

احمدی‌نیا گفت: آزادگان با کوله باری از معرفت در سایه ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری بودند و ثابت کردند عشق به امام حسین (ع) قابل معاوضه با هیچ چیز نیست.

کد خبر 597707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.