جذب برناردو سیلوا برای بارسلونا سخت‌تر شد

آبی‌اناری‌ها هنوز برای ثبت خریدهای جدید خود نیاز به فروش بازیکنان دارند و برای تأمین اعتبارات مالی انتقال هافبک سیتی، باید چندین بازیکن را بفروشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، با وجود شایعات مبنی بر انتقال برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی به بارسلونا، پیش‌بینی می‌شود که این بازیکن در منچسترسیتی بماند.

ستاره پرتغالی تیم سیتی یکی از بهترین بازیکنان پپ گواردیولا است و تنها دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده، دومینویی که باعث می‌شود فروش برناردو سیلوا هر روز برای بارسلونا سخت‌تر شود. حالا غول‌های انگلیسی احتمال فروش را رد کرده و گفته‌اند برناردو در سیتی می‌ماند.

البته باشگاه منچسترسیتی هرگز علاقه‌ای به فروش سیلوا نداشته است. پپ در ابتدای تابستان به صراحت اعلام کرد که سیاست او در برابر بازیکنان کاملاً شفاف و واضح است. این مربی اسپانیایی تاکید کرد که هر کس بخواهد از تیم جدا شود، اجازه جدایی به او داده خواهد شد و سیتی هیچکس را ناخواسته نگه نمی‌دارد.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که مشخص شد بارسلونا علاقه مند به جذب ملی پوش پرتغالی منچستر است. مذاکرات از همان ابتدا پیچیده بود و سیتی اعلام کرد که تنها با مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون یورو اجازه جدایی سیلوا را صادر می‌کند. آنها اعتقاد دارند که وی یکی از برترین بازیکنان تیم است و چنین برچسب قیمتی برای او کاملاً منطقی است.

مشکل دیگری که تا این لحظه باعث شده تا بارسلونا نتواند انتقال برناردو را تکمیل کند، این است که تاکنون پیشنهاد مشخصی برای این بازیکن ارائه نداده است. اگرچه سیلوا حاضر بود در صورت ارائه پیشنهاد قابل قبول توسط بارسلونا مسیر فوتبالی خود را تغییر دهد، اما مشکلات مالی بارسا مانع از رقم خوردن انتقال شده است.

فعال شدن چندین اهرم اقتصادی و امضای قرارداد با روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژولس کانده باعث شد به نظر برسد که بارسا می‌تواند از پس خرید برناردو سیلوا نیز بربیاید. با این حال گزارش‌ها طی روزهای گذشته حاکی از آن است که این انتقال در حال حاضر برای بارسا امکان پذیر نیست.

آبی‌اناری‌ها هنوز برای ثبت خریدهای جدید خود نیاز به فروش بازیکنان دارند و برای تأمین اعتبارات مالی انتقال هافبک سیتی، باید چندین بازیکن را بفروشند. اگرچه لاپورتا نشان داده که به سادگی تسلیم نمی‌شود، اما فعلاً شواهد حاکی از شکست بارسا در پروژه انتقال آخر خود است.

کد خبر 597659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.