عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ مردادماه

در این بسته خبری از بهره‌برداری دو طرح عمرانی شهرداری بجنورد تا تبدیل قبرستان به فضای سبز و ساماندهی میوه‌فروشان سیار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بهره‌برداری از دو طرح عمرانی شهرداری بجنورد در هفته دولت

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: طرح بوستان بانوان و پروژه آسفالت خیابان شهید رجایی بجنورد از جمله پروژه‌های شهرداری مرکز خراسان شمالی است که همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

قبرستان‌های قدیمی به فضای سبز و فرهنگی تبدیل می‌شود

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: قبرستان‌های قدیمی سنندج با هدف جلوگیری از تجمع معتادان در صورت همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان به فضاهای فرهنگی و سبز تبدیل می‌شود

تاکسیرانان بندر انزلی در انتظار بیمه تأمین اجتماعی

حسین بیک‌زاده، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی گفت: حدود ۹۰۰ نفر از مالکان تاکسی و رانندگان کمکی این سازمان در انتظار بیمه تأمین اجتماعی هستند و داشتن بیمه، یکی از مطالبات جدی و بحق تاکسیرانان است.

گسترش ۵ هکتاری دمق

مصطفی محمدی‌وند، شهردار دمق از گسترش پنج هکتاری شهر دمق خبر داد و گفت: جلسات زیربنایی برای گسترش حریم شهر برگزار و طرح به تصویب رسیده است و در جلسه اصلی به سرانجام خواهد رسید.

جمع‌آوری بیش از ۱۰۰ تن زباله از کانال‌های اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از تداوم عملیات لایروبی و تخلیه سپتیک و کانال‌های سطح شهر توسط ادوات سازمان مدیریت پسماند خبر داد.

ساماندهی میوه‌فروش‌های سیار قزوین

اصغر الهیاری، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: طرح جمع‌آوری و ساماندهی میوه فروش‌های سیار جهت بازگشایی معابر در سطح شهرداری منطقه سه با حضور فرماندار شهرستان قزوین، معاون عمرانی فرماندار، نماینده دادستان، نماینده استانداری، شهرداری منطقه سه و سازمان مدیریت پسماند انجام شد.

مرمت و بهسازی آسفالت خیابان آزادگان قدس

سعید شهلی، شهردار قدس با بیان اینکه ساماندهی معابر سطح شهر با جدیت در دستور کار شهرداری قرار دارد، از اجرای عملیات مرمت و بهسازی آسفالت خیابان آزادگان و معابر منشعب خبر داد.

لایروبی انهار سطح شهر سمنان

حمیدرضا قدس، مدیر منطقه ۳ شهرداری سمنان از جمع‌آوری نخاله‌ها و لایروبی انهار سطح منطقه در راستای حفظ محیط‌زیست، زیباسازی سیما و منظر شهر و جلوگیری از آب‌گرفتگی خبر داد.


کد خبر 597657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.