برزخ نقل و انتقالاتی برای منچستریونایتد

در منچستر ااین حس وجود دارد که اگر سرمربی جدید بخواهد برنامه‌های بلندپروازانه خود را در اولدترافورد محقق کند، تیم نیاز به پیشرفت قابل توجهی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، اتلتیکو مادرید پیشنهاد ۱۳۰ میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب ژائو فلیکس را رد کرد. باشگاه مادریدی اعلام کرده است که به پیشنهاد بسیار بزرگی برای اجازه خروج فلیکس نیاز دارد.

منچستر یونایتد این روزها به دلیل شرایط ناامیدکننده خود، به هر دری می‌زند تا بتواند وضعیت ترکیب تیمش را بهبود ببخشد. آن‌ها حاضرند برای دستیابی به اهداف خود در پنجره نقل و انتقالات حتی رکوردها را نیز بشکنند.

در جدیدترین اقدام یونایتد، سران این تیم به ژائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید پیشنهاد داده اند. با این حال باشگاه اسپانیایی گفته است که ژائو فلیکس در این پنجره واندا متروپولیتانو را ترک نخواهد کرد. اتلتیکو به بند آزادسازی این بازیکن اشاره کرده که در حال حاضر ۳۵۰ میلیون یورو تعیین شده است.

تصور می‌شود که سرمربی این تیم، دیگو سیمئونه و همینطور مدیران باشگاه، ژائو فلیکس را یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم می‌دانند.آنها معتقدند که بزرگترین ستاره‌هایشان در تابستان امسال برای فروش نیستند.

در حال حاضر باور بر این است که فلیکس از حضور خود در اسپانیا راضی است و این مهاجم ۲۲ ساله تمایلی به جدایی ندارد. او از سال ۲۰۱۹ از بنفیکا به مادرید نقل مکان کرده و از آن زمان به طور کامل با ترکیب سیمئونه وفق پیدا کرده است.

مهاجم پرتالی همچنین رابطه مثبتی با هواداران اتلتیکو دارد و باشگاهش نمی‌خواهد بازیکنی که مورد حمایت هواداران است را از دست بدهد. در فصول اخیر، علیرغم اینکه اتلتیکو هیچ خرید بزرگی انجام نداده، با این حال نشان داده که می‌تواند دارایی‌های ارزشمند خود را حفظ کند و در برابر پیشنهاد ثروتمندترین باشگاه‌های اروپا مقاومت کند.

منچستریونایتد پس از شروع فاجعه بار فصل به شدت نیاز به تقویت دارد و مالکان نامحبوب باشگاه تحت فشار هستند تا در دو هفته باقی مانده از بازار نقل و انتقالات سرمایه گذاری زیادی کنند. این می‌تواند پیشنهادات بیشتری را به همراه داشته باشد و یک پیشنهاد بزرگ برای این بازیکن رقم بزند، اما مشخص نیست که آیا آنها می‌توانند یک پروژه ورزشی جذاب برای ستاره جوان ارائه دهند یا خیر.

منچستر یونایتد در دو بازی ابتدایی خود متحمل شکست‌های متوالی شده و در انتهای جدول قرار دارد. شکست شرم آور چهار بر صفر در بازی روز شنبه مقابل برنتفورد منجر به ناامیدی بیش از پیش هواداران شد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی درباره فعالیت‌های منچستر در نقل و انتقالات گفته است: من منچستریونایتد را زیر نظر دارم زیرا هفته گذشته شایعات زیادی در مورد میلینکوویچ ساویچ و منچستریونایتد داشتیم. ما می‌دانیم که آنها به این هافبک‌ها علاقه دارند. آنها نیاز به خرید بازیکن دارند و همه این موضوع را می‌دانند.

جذب ژائو فلیکس کیفیت مورد نیاز را به خط حمله باشگاه لیگ برتری اضافه می‌کند، اما تنها دو بازی بعد از سرمربیگری تن هاگ، این حس وجود دارد که اگر سرمربی جدید بخواهد برنامه‌های بلندپروازانه خود را در اولدترافورد محقق کند، تیم نیاز به پیشرفت قابل توجهی دارد.

کد خبر 597652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.