پروژه‌های نیم‌ تمام گردشگری همدان احیا شود

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر همدان گفت: چندین پروژه نیمه‌تمام با قابلیت احیای مجدد وجود دارد که اتمام آن باید پیگیری شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر همران، حمید بادامی‌نجات اظهار کرد: تلاش بر این است که طی یک سال فعالیت در کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی، مأموریت‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده را به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: اقدامات کمیسیون‌های فرهنگی و ورزشی و کمیسیون برنامه و بودجه در مباحث گردشگری، سرمایه‌گذاری و مالی طی یک سال گذشته قابل تقدیر و کمک به ادامه مسیر گذشته است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی شورای شهر همدان با اشاره به تشکیل کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی از دوره چهارم، گفت: تجربیات خوبی از گذشته وجود دارد که در صورت استفاده از آنها موفق‌تر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تعیین سیاست‌های آینده از اهداف و اولویت‌های این کمیسیون است و البته این مهم مستلزم مشخص شدن اقدامات انجام شده تا به امروز است که باید بسیاری از آنها ادامه یافته و به سرانجام رسیده و برخی نیز اصلاح شود. گردشگری و سرمایه‌گذاری، دو حوزه بسیار وابسته به یکدیگر است؛ یکی از اولویت‌های توسعه‌ای در همدان گردشگری است که در اسناد بالادستی نیز به این مهم پرداخته شده است.

بادامی‌نجات با بیان اینکه بسیاری اعتقاد دارند که گردشگری می‌تواند اولویت نخست همدان برای اشتغال، توسعه و درآمدزایی باشد، خاطرنشان کرد: می‌توان با سیاست‌گذاری در بحث سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری برای مدیریت شهری و در سطح کلان برای شهر همدان اقدامات مؤثری داشته باشیم.

وی افزود: چندین پروژه نیمه‌تمام با قابلیت احیای مجدد در حوزه سرمایه‌گذاری داریم، پروژه عصر طلایی از جمله این موارد است که به لحاظ اقتصادی می‌تواند همدان را برند کند.

کد خبر 597642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.