خط‌کشی ترافیکی بلوار شهید مطهری

شهردار بادرود گفت: عملیات خط‌کشی ترافیکی باند نخست بلوار شهید مطهری، از میدان الغدیر تا میدان امام(ره) انجام شد.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نطنز، عملیات خط‌کشی ترافیکی باند نخست بلوار مطهری شهر بادرود از میدان الغدیر تا میدان امام (ره) به طول ۳/۵ کیلومتر با هزینه بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی افزود: باند دوم این بلوار بعد از انجام مناقصه و تعیین پیمانکار بلافاصله آسفالت می‌شود.

شهردار بادرود خاطرنشان کرد: آسفالت بلوار حرم آقاعلی عباس (ع)، لاین رفت و برگشت که به موجب تردد فراوان وسایل نقلیه سبک‌وسنگین به خصوص تردد روزانه ٢٠٠ تریلر حامل سنگ‌آهن تخریب شده در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رجبی از آغاز عملیات روکش آسفالت معابر شهر در مرحله نخست به میزان ۴۰ هزار مترمربع خبر داد و تصریح کرد: اولویت طرح نهضت آسفالت، بافت‌های فرسوده و مناطقی است که در زمره حوزه بازآفرینی شهری قرار دارد. کوچه‌های خاکی بدون آسفالت، معابری که رفت و آمد در آن‌ها زیاد است و معابری با آسفالت فرسوده در اولویت‌های بعدی طرح نهضت آسفالت شهرداری است.

وی گفت: در مرحله نخست نهضت آسفالت، حدود ۵۵ میلیارد ریال از اعتبارات و منابع داخلی شهرداری برای انجام روکش آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، بادرود مرکز بخش امامزاده است که در شهرستان نطنز در استان اصفهان قرار دارد. این شهر در ۱۳۵ کیلومتری شمال اصفهان، ۲۵ کیلومتری شمال نطنز ،۵۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر آران‌وبیدگل، ۶۰ کیلومتری جنوب شرق کاشان و ۵۵ کیلومتری غرب اردستان و در حاشیه شاهراه ترانزیت تهران-بندرعباس قرار دارد.

کد خبر 597640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.