تخلیه مرکز مهارت‌آموزی کوثر ۲

شهردار شهرری گفت: پس از یک دهه استفاده رایگان و غیرقانونی با دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری و به منظور اجرای قانون در مرکز مهارت آموزی کوثر شماره دو شهرداری، این مرکز به ارزش تقریبی ۵۶۰ میلیارد ریال تخلیه شد.

سیدمحمد ناظم‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تخلیه ملک شهرداری، اظهار کرد: با دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری و پیگیری اداره حقوقی شهرداری، پس از یک دهه بهره‌برداری رایگان با حضور نیروی انتظامی و امور بانوان معاونت اجتماعی، شهرداری ناحیه دو و اداره املاک و یگان حفاظت در راستای صیانت از حقوق شهروندان، مرکز مهارت‌آموزی کوثر شماره دو این منطقه به ارزش تقریبی ۵۶۰ میلیارد ریال بازپس‌گیری شد.

وی افزود: مراکز مهارت‌آموزی کوثر شهرداری تهران با هدف توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار جهت ایجاد معیشت پایدار و اشتغال‌زایی راه‌اندازی شده است؛ در این اقدام هیچکدام از زنان سرپرست خانوار مشغول به کار این مرکز به هیچ عنوان بیکار نخواهند شد.

شهردار شهرری با بیان اینکه انتخاب بهره‌بردار طی تشریفات قانونی و اداری انجام شده است، خاطرنشان کرد: بهره‌بردار جدید با سابقه طولانی در کارآفرینی و ارائه خدمت، به صورت قانونی و منصفانه حقوق و مزایای این افراد را پرداخت خواهد کرد تا بی‌عدالتی و پرداخت حقوق ناچیز از طرف بهره‌بردار قبلی جبران شود.

ناظم‌رضوی با بیان اینکه مرکز مهارت‌آموزی کوثر شماره دو واقع در مجتمع تجاری لاله با مساحت ۸۰۰ مترمربع سالن و دفتر کار از سال ۱۳۹۲ به صورت رایگان تاکنون در اختیار بهره‌بردار قرار داشته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های مدیریت شهری به دلیل رعایت نشدن تشریفات قانونی و عدول از تعهدات لازم‌الاجرای مراکز مهارت آموزی کوثر از ادامه بهره‌برداری مرکز مهارت‌آموزی کوثر شماره دو با دستور قضائی ممانعت شد.

وی گفت: بهره‌بردار غیرقانونی پایبند به مصوبات و دستور العمل‌های قانونی در خصوص پرداخت حقوق و مزایای زنان سرپرست خانوار شاغل در این مرکز نبود.

شهردار شهرری افزود: با اتمام مهلت قرارداد در پایان سال ۱۳۹۵، به منظور رعایت آئین‌نامه معاملات شهرداری تهران مبنی بر برگزاری مزایده عمومی یا الزام قانونی اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر تهران در واگذاری رایگان، اماکن شهرداری به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

کد خبر 597602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.