خرید کهکشانی لیورپول از همین حالا مشخص است

باشگاه لیورپول قصد دارد در تابستان سال ۲۰۲۳، جود بلینگام، هافبک انگلیسی دورتموند را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایمنا، بر کسی پوشیده نیست که لیورپول به یک هافبک جوان و جدید نیاز مبرمی دارد و یورگن کلوپ می‌خواهد تغییراتی در خط میانی این تیم ایجاد کند. فقط یک سال از قرارداد نبث کیتا با این تیم باقی مانده و مذاکرات تمدید قرارداد بین لیورپول و این بازیکن به بن بست رسیده است. حالا نشریه دیلی میل مدعی شد مرسی سایدی ها به دنبال گزینه‌ای کوتاه مدت در فصل تابستان نیستند و از همین حالا برای انتقالی بزرگ در تابستان سال آینده برنامه ریزی کرده اند.

خرید کهکشانی لیورپول از همین حالا مشخص است

جود بلینگام، ستاره فعلی دورتموند و سابقبیرمنگام اگرچه فقط ۱۹ سال دارد، اما در یکی دو سال از نظر آماری بسیار خوب بوده و نشان داده که آینده درخشانی در پیش خواهد داشت. بلینگام فصل گذشته ۴۴ بار برای دورتموند بازی کرد، شش گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل داد که برای یک هافبک آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. یورگن کلوپ قصد دارد در سال‌های آینده از بلینگهام در کنار فابیو کاروالیو و هاروی الیوت در خط میانی جوان لیورپول استفاده کند.

باشگاه دورتموند برای فروش این ستاره جوان رقمی در حدود ۱۲۰ میلیون یورو درخواست کرده که لیورپول مشکلی با پرداخت آن نخواهد داشت. تلاش مرسی سایدی ها برای توافق با اورلین شوآمنی اثربخش نبود و این ستاره فرانسوی ترجیح داد به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت دهد. حالا لیورپول تمام تمرکزش را روی جذب جود بلینگام قرار داده و ممکن است بزرگ‌ترین انتقال تابستان سال بعد را رقم بزند.

منبع: ورزش سه
کد خبر 597598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.