واگذاری ۴ زیرساخت فرهنگی به شهرداری منطقه ۲ مشهد

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در راستای سیاست‌های منطقه محوری و سیاست‌های نوین معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری، چهار زیرساخت فرهنگی ورزشی به شهرداری منطقه دو شهرداری مشهد واگذار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل‌زاده در جلسه واگذاری زیرساخت‌های فرهنگی به شهرداری منطقه دو مشهد، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های منطقه محوری و سیاست‌های نوین معاونت اجتماعی و فرهنگی، برنامه انتقال زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را به مناطق خواهیم داشت.

وی افزود: نگاه منطقه محوری، موجب می‌شود مناطق شهرداری قدرت عمل بالاتری نسبت به ستاد داشته باشد.

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: نکته قابل‌توجه این واگذاری‌ها سیاست منطقه محوری است، باید سازمان فرهنگی از یک سازمان سطح‌محور به یک سازمان ستاد محور تبدیل شود، بدین معنا که در حوزه فرهنگی بتواند سیاست‌گذاری کند.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: بسیاری از چالش‌های موجود در مناطق، ریشه فرهنگی دارد که اگر مجموعه‌ای همچون سازمان فرهنگی نتواند با یک کار مطالعاتی و برنامه‌های مدون، این معضلات را رفع کند، در کار اجرایی و فرهنگی دچار روزمرگی شده است، لذا در این رابطه، موضوعات باید توسط معاونت فرهنگی شهر مدیریت شود که این کار به‌صورت جدی توسط حوزه فرهنگی شهرداری در حال پیگیری است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه فرهنگسرا و سالن ورزشی حجاب، زمین چمن مصنوعی مطهر و زمین چمن مصنوعی رسالت به منطقه دو شهرداری تحویل داده شد.

کد خبر 597562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.