تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری کرج تصویب شد

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرج گفت: تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری کرج به تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج، علی سلطانی‌مقدم اظهار کرد: تفریغ بودجه سالانه شهرداری، سازمان‌ها و مناطق تابعه در موعد مقرر و پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تحویل شورای اسلامی شهر شد.

وی ادامه داد: با توجه به مفاد ماده ۶۸ قانون شهرداری‌ها تصویب تفریغ بودجه سالانه به موقع و بر اساس مستندات کامل صورت پذیرفته و به تأیید حسابرس مستقل شورا نیز رسیده است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرج تهیه به موقع و مستند تفریغ بودجه را در سایه همکاری خوب شورا و شهرداری دانست و گفت: تفریغ پس از تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر به هیئت تطبیق فرمانداری کرج ارسال و تأیید شده است.

وی با بیان اینکه رعایت انضباط مالی، افزایش دقت در نظام بودجه‌ریزی و مالی، استفاده از ظرفیت‌های نرم‌افزاری موجود باعث تحقق این امر شده است، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به وضعیت اقتصادی ناشی از بیماری کرونا و تحریم‌های موجود، عملکرد شهرداری قابل قبول بوده است و عملکرد مطلوب‌تری داشته‌ایم.

سلطانی‌مقدم تصریح کرد: پیگیری رفع مغایرت‌ها بین مرکز، سازمان‌ها و مناطق تابعه، قطعی کردن صورت وضعیت‌های بین راهی، پیگیری و ثبت اسناد مربوط به تملک، آرای ماده ۹، جذب حداکثری بودجه درآمدی، نتیجه همکاری تمامی کارکنان مجموعه شهرداری است.

کد خبر 597550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.