نامگذاری معابر به نام شهدا گامی برای هویت‌بخشی به پایتخت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: یکی از اهداف اصلی این سازمان هویت‌بخشی به شهر و یکی از رویکردهای آن، نامگذاری معابر اصلی شهر به نام معظم شهدا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، رضا صیادی در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حسین همدانی، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی سازمان زیباسازی شهر تهران هویت‌بخشی به سیما و منظر شهری پایتخت است و یکی از نکاتی که در این حوزه مورد توجه قرار می‌گیرد، نامگذاری شریان‌های اصلی شهر به نام شهدا است.

وی افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران در این زمینه با هدف تکریم مقام شهدا آثار حجمی متفاوتی با محوریت شهدا ساخته و در سطح شهر تهران نصب می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از این بزرگراه‌های این کلان‌شهر به نام «شهید حسین همدانی» نامگذاری شده است، ادامه داد: از سردیس این شهید در بزرگراه واقع در منطقه ۲۲ رونمایی شده است تا به این ترتیب یاد و خاطره این شهید بزرگوار گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اهانت‌هایی که اخیراً به شهید همدانی شده است، تصریح کرد: اهانت به شهدا اولین بار نیست که اتفاق افتاده است، به همین دلیل ما در سازمان زیباسازی وظیفه خود می‌دانیم که با زنده نگه داشتن یاد شهدا، خدمات و ازخودگذشتگی‌های آن‌ها را بیش از پیش برای مردم معرفی کنیم.

صیادی گفت: وقوع اتفاقات تلخی همچون اهانت به شهید همدانی باعث خواهد شد که ما در وظیفه خود یعنی پررنگ‌تر کردن معرفی این شهدا به مردم و همچنین خدمات و ازخودگذشتگی‌های آن‌ها مصمم‌تر باشیم.

کد خبر 597535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.