ملوان _ استقلال/ مصاف بازنده‌های هفته نخست!

تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال درحالی مقابل هم قرار می‌گیرند که هر دو تیم بازی هفته نخست خود را واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و استقلال امروز پنجشنبه _بیست‌وهفتم مردادماه_ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی شهر انزلی به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار تیم‌های ملوان و استقلال

ورزشگاه: تختی شهر انزلی

داوران: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی، مهدی اجاقی

پخش زنده: شبکه سه

بازیکنان جدید به جمع آبی‌پوشان اضافه شدند

تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با سرمربی جدید خود مقابل سپاهان به میدان رفت که با نتیجه دو بر صفر از این تیم شکست خورد. شاگردان ساپینتو در این دیدار عملکرد خوبی به نمایش نگذاشتند و تعدادی از بازیکنان اصلی هم در لیست استقلال حضور نداشتند، اما در بازی با ملوان محمد محبی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و مهدی قائدی به جمع آبی‌پوشان اضافه شدند.

نیک‌نفس، یار غایب استقلال برابر ملوان

زبیر نیک‌نفس، هافبک تیم فوتبال استقلال که در هفته نخست لیگ برتر بازیکن اصلی ترکیب ساپینتو بود، سه روز پیش در جریان تمرینات استقلال دچار آسیب‌دیدگی شد تا در بازی برابر ملوان نتواند به میدان برود.

ملوان _ استقلال/ مصاف بازنده‌های هفته نخست!

شرایط یکسان ملوان و استقلال در جدول

تیم فوتبال ملوان فصل گذشته بعد از هفت سال موفق شد دو هفته زودتر از پایان لیگ برتر فوتبال همراه با مازیار زارع به لیگ برتر فوتبال صعود کند و در لیگ برتر هم سرمربی خود را حفظ کرد.

ملوانی‌ها در هفته نخست رقابت‌ها مقابل پیکان به میدان رفتند که با یک گل از این تیم شکست خوردند تا در هفته دوم شرایطی مانند استقلال را داشته باشند.

با توجه به اینکه برای هفته دوم تیم‌ها طبق دستورالعمل سازمان لیگ می‌توانند از هواداران در ورزشگاه‌ها استفاده کنند، اما به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی انزلی دیدار دو تیم ملوان و استقلال بدون تماشاگر برگزار می‌شود تا هواداران ملوان در نخستین میزبانی تیمشان در انزلی اجازه حضور در ورزشگاه را نداشته باشند.

آخرین بازی ملوان و استقلال در لیگ برتر به سال ۹۴ برمی‌گردد که استقلال در بازی رفت با دو گل ملوان را شکست داد و بازی برگشت با نتیجه دو بر دو تمام شد.

کد خبر 597534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.