پروژه مطالعات پدافند غیرعامل شهر قم در ایستگاه پایانی

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از اتمام مطالعات پروژه پدافند غیرعامل این کلان‌شهر خبر داد و گفت: قم از معدود کلان‌شهرهایی است که توانست پروژه مطالعات پروژه پدافند غیرعامل شهر را به اتمام برساند و به‌زودی از این پروژه رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مهدی برزویی‌خواه با تأکید بر اهمیت شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهر در راستای توسعه اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در شهرداری قم در چند سال گذشته انجام شد، مطالعات پدافند غیرعامل شهر قم بوده است.

وی با اشاره به اتمام مطالعات پدافند غیرعامل شهر قم، افزود: مرحله نهایی مطالعات پدافند غیرعامل شهر قم طی هفته جاری توسط مشاور پروژه ارائه و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم تصریح کرد: با توجه به ارائه مرحله نهایی مطالعات پدافند غیرعامل شهر قم، پروژه مذکور در مرحله پایانی قرار دارد و امیدواریم پس از اعمال تغییرات کارشناسی نهایی توسط مشاور، از پروژه رونمایی شود.

وی علت تأخیر در اتمام پروژه را همکاری نکردن دستگاه‌های اجرایی در ارائه اطلاعات عنوان کرد و گفت: باوجود تمام مشکلات و هماهنگ نبودن دستگاه‌های اجرایی در به اشتراک‌گذاری اطلاعات، شهرداری قم توانست به‌عنوان یکی از معدود کلان‌شهرهای کشور این پروژه را به اتمام برساند.

برزویی‌خواه ابعاد مطالعاتی پروژه پدافند غیرعامل شهر قم را تشریح کرد و گفت: در این مطالعات دارایی‌های شهر قم شناسایی و طبقه‌بندی شد که این مهم تأثیر بسزایی در تصمیم‌گیری‌های آینده طرح‌های توسعه‌ای شهر قم خواهد داشت.

وی با قدردانی از سازمان پدافند غیرعامل کشور، خاطرنشان کرد: این پروژه با مشارکت و حمایت سازمان پدافند غیرعامل کشور انجام شد که امیدواریم به‌زودی در کل کشور اجرایی شود.

کد خبر 597523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.