تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف تا پایان امسال

شهردار اهواز با اشاره بهره‌برداری کامل از تقاطع شهید قربانی تا پایان آذرماه امسال، گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف نیز تا پایان سال جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی از دوره قبل مدیریت شهری آغاز کار شد، اما انجام نشدن تعهدات شهرداری باعث کند شدن روند اجرای آن شد، با این حال یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری، استان و شورای اسلامی شهر در دوره جدید است.

وی افزود: برای تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی، همچنین پروژه میدان شهید کجباف (چهار شیر)، هماهنگی‌های لازم با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) انجام شد و با تلاش بی‌وقفه مهندسان و کارگران، سطح ال ۳۰۰ آن به بهره‌برداری رسید و تا تکمیل نهایی آن تنها سطح ال ۴۰۰ باقی مانده است.

شهردار اهواز تاکید کرد: سطح ال ‌۴۰۰ تقاطع غیر همسطح شهید کجباف در مرحله انجام مناقصه است که امیدواریم با انتخاب پیمانکار در هفته آینده، عملیات احداث این سطح نیز آغاز و تا پیش از پایان سال جاری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: در خصوص تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی نیز تلاش می‌کنیم مسیر اصلی آن در مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد و در مرحله بعد تا اواخر آذرماه، کل مجموعه تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی بهره‌برداری شود که امیدواریم تا آن زمان شهروندان همچون گذشته با صبوری، شهرداری را در اجرای پروژه‌های عمرانی همراهی کنند تا از این شرایط نیز عبور کنیم.

کد خبر 597508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.