افزایش ۱۴ درصدی برخورد پلیس راهور با خودروهای فاقد معاینه فنی

کارشناس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در چهار ماهه اخیر برخورد پلیس راهور با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا نسبت به سال قبل بیش از ۱۴ درصد افزایش داشته است، گفت: حدود ۱۷ درصد با خودروهایی که نیاز به تعمیرگاه و فک پلاک داشتند، برخورد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا قدیمی امروز چهارشنبه _بیست‌وششم مردادماه_ در دوره آموزشی یک روزه ویژه اعضای ستادهای معاینه فنی شهرداری‌های اصفهان، اظهار کرد: خط قرمز پلیس راهور آلودگی هوا و برخورد با خودروهایی است که جان مردم را به خطر می‌اندازند.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه اخیر برخورد پلیس راهور با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا نسبت به سال قبل بیش از ۱۴ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: حدود ۱۷ درصد با خودروهایی که نیاز به تعمیرگاه و فک پلاک داشتند برخورد شده است.

کارشناس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه نظارت ویژه‌ای با تخلفات مراکز معاینه فنی و خودروهایی که مبادرت به آلودگی هوا می‌کنند، صورت گرفته است، اضافه کرد: بالغ بر دو هزار کیلومتر معابر اصلی، فرعی و روستایی داریم، در این راستا باید نیروی انسانی کارگذار داشته باشیم تا بتوانیم با تخلفات برخورد کنیم.

قدیمی تاکید کرد: شهرداری اصفهان در راستای برخورد با تخلفات و نظارت بر مراکز معاینه فنی خودرو پیش‌رو بوده است.

کد خبر 597359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.